26.8.2015

Pretty Hurts - But This Time I'm Gonna Take The Crown


Tänään taas tällänen yöllinen postaus! :-D Meillä on *köhköh* vähän päivärytmit miten sattuu kesän jäljiltä. Julkaisin instagramiin jo aiemmin mun päivän meikin ja kroppakuvan, mutta koska teistä niin pieni määrä seuraa mua siellä, päätin päivittää kännykkäkuvat tännekin.


Oolrait! Eli iholla mulla on jälleen kerran vain MAC tuotteita. Meikkivoide on useamman eri sävyn ja eri MAC meikkivoiteen sekoitus niistä mitä mulla on jäljellä, samoin puuteri. Varjostukset tein Harmony poskipunalla ja korostukset Sof&Gentlellä. Peitevoide on MAC longwear ja kulmakarvat tehty ABH Dipbrow Pomadella sävyssä Auburn (viimeistelty ABH kirkkaalla kulmakarvageelillä). Huulilla Lime Crimen Suedeberry. Silmissä MAC warm neutrals paletin sävyt: Brule, Vanilla Extract, Honey Lust ja Gingersnap (koko paletin esittely täällä)! ABH Maya Mia paletista käytin kanssa sävyjä Sienna ja Fresh Peach (koko paletin esittely täällä)! Eyeliner on H&M Dipliner ja ripset MAC #35.

On ollu ihana huomata mitä riittävä vedenjuonti ja liikunta tekee iholle! Eihän se täydellinen ole (vaikka kuvissa näyttääkin), mutta huomattavasti paremmassa kunnossa ollut jo pitkän aikaa. Ei oo tarvinnut retusoida edes kuvia pitkään aikaan! Mutta kaipa tuo luonnonvalo ja kameran filtteri tekee sen mun puolesta. :-D


Ihana tuo peili. Niin puhdas ja silleen. :-D Tässä kuitenkin vähän tilannekuvaa siitä miltä näytän just nyt! Kuva hämää siksi, että tän perusteella voisi luulla  että maha ei roikkuis joka suuntaan sivusta katsottuna - koska se muuten roikkuu - mutta huomaan nyt itse muutoksen mun kropassa. Vihdoinkin. -27kg, eli kohta ollaan siellä -30kg tavoitteessa! (Joka siis ei ole se lopullinen tavoite, vaan "välitavoite".) Pyrin vähintään vielä saamaan -15kg ensikesään mennessä pois, että voin sitten virallisesti kehua olevani terveessä painossa ja kunnossa. Trust me, mulla on mistä lähteä.

Oon tosi tyytyväinen saamiini tuloksiin, mutta samaan aikaan entistä kriittisempi mun kroppani suhteen. Mun vatsani on aivan hirveä. Löysää ihoa, löysää läskiä, arpia. Yläreidet on jättimäiset. Edelleen on pieni kaksoisleuka. Tuntuu että verhoudun entistä enemmän mun vaatteisiini! En IKINÄ lähtisi shortseissa ulos, koska mun päähän on niin syöpyneet kaikki mun vanhojen "kavereideni" ilkeät kommentit siitä että "ei tän kokoinen voi pitää shortseja, se on härön näköistä". Niin kai sitten. Mutta enskesänä mua ei muissa vaatteissa kuulkaas nähdäkään. Oon niin motivoitunut saavuttamaan mun ihannepainoni. Terveyssyistä lähinnä, mutta myös siksi että en tiedä miltä mun kroppani näyttää tän kaiken alla. Oon utelias!

Tuntuu että mun täytyy saada pois kaikki MUIDEN ihmisten negatiiviset (ja VANHAT!) kommentit pois mun päästäni, jotta uskallan pukeutua niinkuin haluan. Mun kroppahan se on. :-) Mutta tässä on nyt hyvin talvi aikaa tiputtaa kiloja ja kiintetyä rauhassa mun villaneuleitteni alla! (Vaikka pääsenkin Joulun aikoihin pitkäksi aikaa Afrikan lämpöön!)






4 kommenttia:

  1. Heei kysyisin semmosta että mistä olis turvallista tilata noita Anastasia Beverly Hillsin tuotteita? Noista kaikista nettikaupoista ei aina tiedä ja monessa täytyy maksaa etukäteen ja nuo ei mistään halvimmasta päästä ole .. :D

    VastaaPoista
  2. Hei, satuin löytämään blogisi ns. uudestaan. Näytät todella upealta ja meikkaus taitosi ovat parantuneet entisestään! Pidin ja pidän edelleenkin voimakkaista meikeistä muistan sinut etenkin niistä, muistelen myös että sinulla oli vaikeammat ajat silloin kun blogiasi seurailin onneksi vaikutat jo onnellisemmalta! :)
    Kaikkea hyvää ja onnea uudelle vuodelle! :)

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥