12.7.2011

9 Digits

Miau C; Mun täytyy tunnustaaa että oon tainnu ihastua O: OMG OMG OMG. Oon ollu niiin allapäin (ei siitä sen enempää) jaja nyt jotenki fiilikset on ihan katossa vaikka ulkona sataa kaatamalla vettä. Oikeestaan tykkään sateesta tosi paljon, se on jotenkin ihanan rentouttavaa. Mut yks juttu mikä mua harmittaa on se että kaikkikaikkikaikki miehet asuu aina jossain muualla ja tutustun niihin netin kautta harmittavan usein O: Pöhhw. Mut tää ei asu onneks missään 300km päässä :_D

Sit ois sellasta hyvinkin tärkeätä kerrottavaa ettäettä oon iha lumoutunu MARTINA AITOLEHDESTÄ. Mitä vittua Karo??? En voi itelleni mitään, musta se on vaan aivan ihana :D Tää mun Martina innostus alko ku bongasin sen biisejä youtubesta ja olin että "AHAHAHA MIKÄ LÄPPÄ" mut totesin sit hetken kuuntelun jälkeen että ei se nyt niin paska olekaan. O:

No anteeksi sillä ny ei kauheen usein oo kuvissa vaatteita :-----)

Lakkailin kans mun kynnet tänään o: Hullusti glitterii ja timantteja haha :D Laitan niistä kuvaa vaikka vähän myöhemmin C: Mut nyt alan pelaan Sims 3, koska sisko osti siihen TAAS uuden lisäosan XD Bbabai >

♥ Kartsa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥