11.7.2011

I Love Walking In The Rain Because No One Knows Im Crying

Heyaa ! Viimeaikoina on satanu kauheesti :-----( Oon vaa ollu sisällä ja siivoillu ja kaikkee sellasta tosi jännää. Mulla ei oo oikeestaan mitään kerrottavaa :< Oon nauhottanu kaks hiustutoriaalia jotka mun pitäis muokata, mutta mua ärsyttää ku näytän kamerassa ihan oudolta ! Oikeesti varsinkin siinä missä nauhottelen mun videoitani, näytän joltain 300kg. Ja sit jos nauhotan jossain muualla, näytän ihan lakanan valkoselta. Pitäis keksiä joku hyvä paikka missä voisin kuvailla O: En kestä kattoo mun videoitani (sen takia mulla kestää muokata ne) ku näytän niin perunalta niissä kaikissa xD Uhh..

Mutta joo onhan tässä ollu pari aurinkoistakin päivää ja oon hengaillu sillonn tuolla treen puolella ihanien ihmisten kanssa :----) Siinä toivossa että sais tutustua uusiin ihmisiin jajaja ehkä poikiinkin C; Haha.

Muttamutta hei mä latailen jotain matskua tänne tässä joku päivä !

♥ Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥