12.6.2017

Positiivisuus on supervoima

Heippa kaikki ♥

Ajattelin että näin pitkän blogitauon jälkeen mun täytyy vähän tyhjentää mieltäni tänne teillekin että tiedätte missä mennään! Ensiksi kuitenkin haluan pahoitella näin pitkää taukoa ja todeta että olen ikävöinyt bloggaamista ihan hirveän paljon!

Käydään ihan lyhyesti nämä viimekuukausien tapahtumat ettei tästä tule liian pitkää tekstiä! Eli tää on vähän tämmöinen old school Karo postaus. :-) Jos haluatte että paneudun johonkin näistä tapahtumista tarkemmin niin let me know!

Aloitetaan ihan vuoden vaihteesta. Vietin siis "silloisen perheeni" eli ex-mieheni ja yhteisen lapsemme kanssa Joulun ja Uuden vuoden Nigeriassa, Afrikassa. Me oltiin siellä kuukausi ja kaikki meni hienosti ja ongelmitta! Nautin ihan hirveästi meidän reissustamme ja rakastuin Nigeriaan todella palavasti! Nigeria oli todella erilainen mitä sen kuvittelin olevan: esimerkiksi Lagos oli 100% hienompi paikka kuin Helsinki Suomessa. :-D Suurimman osan ajasta me vietimme kuitenkin Gabrielin perheen kanssa maalla, eli "köyhällä alueella". Nautin jotenkin ihan hirveästi siitä miten yksinkertaista elämä siellä oli. Se että ei oikein ole sähköä ja ei ole suihkuja oli yllättävän vapauttavaa ja ihanaa. Ei mua haitannut peseytyä ämpäristä ja istua ulkona! Totta kai meillä oli ihan normaalit vessat ja keittiöt ja niin edespäin mutta ei mitään hienouksia. Kaupungissa kaikki oli päinvastoin ja Nigerian hotellit ja normaalien talliaisten kodit olivat helposti hienompia kuin täällä Suomessa. Koitan pyytää Gabrielilta kuvia jotka jäivät silloiselle koneellemme (joka on hänellä) koska otin paljon kuvia Nigeriassa! Jos seurasitte mua silloin Snapchatissä saitte seurata joka päivä mun random snappejani Nigeriassa. Laitoin kuvia myös Instagramiin ja niitä löytyy sieltä muutama. :-) Nimimerkit mulla molemissa on Kinuskiufo.

Nigerian reissun jälkeen mulla oli työssäoppi jonka suoritin Glohairilla Tampereella. Ihana paikka, ihanat inspiroivat työntekijät ja opin ihan hirvittävästi! (Tästäkin löytyy kuvia Instagramista.) Glohair on myös nyt mun ihan vakkaripaikkani kaiken suhteen: oli se sitten tukka, kynnet tai ripset niin marssin aina Glolle. ♥ Suosittelen lämpimästi! Itse käyn siis Aleksanterinkadun Glossa. 

Ja kaiken tämän oheella erottiin sitten Gabrielin kanssa ja muutettiin erilleen. Mä en vaan enään ollut onnellinen, tai en oikeestaan ollut pitkään aikaan ollut onnellinen. Mä kasvoin jotenkin tän neljän vuoden aika ihmisenä niin hirveästi että me ei vaan mätsätty enään. Ainakaan mun sydämeni mielestä. Se oli rankkaa, surullista ja on tietty vieläkin koska meillä on yhteinen lapsi. (Daniel täyttää kohta 3-vuotta! Aika menee kauhean nopeasti!!) Ollaan saatu kuitenkin sovussa asiat järjestettyä mieleiseksemme ilman suurempia draamailuja joka on mun mielestäni tosi hienoa. Toivon että tulevaisuudessa voidaan olla kavereita Gabrielin kanssa koska hän on mulle kuitenkin tosi tärkeä ihmisenä vaikka meidän suhde ei romanttisena enää toiminutkaan.

Tällä hetkellä mulla on mielessä paljon. Haluaisin ihan uuden alun ja suunnan elämälleni. Haluaisin muuttaa toisella paikkakunnalle, aloittaa (ehkä) uuden koulun ja etsiä työpaikan itselleni. Mulla on tosi palava halu saavuttaa asioita ja menestyä. Oon kuitenkin nuori ja maailma on mulle (ja Danielille) avoinna! 

Mulla on myös paljon DIY (Do It Yourself = tee se itse) kodin remppaus juttuja joita aloitan esikuussa ja oon alkanut uusimaan mun vaatekaappiani! Hei-hei vaan 5 vuotta vanhat vaatteet. EI tule ikävä. Ihanaa ajatella että saan sisustaa mun kotini just niin kuin haluan, mun näköisekseni! Sama pätee vaatekaappiin. Pikkuhiljaa hyvä tulee. ♥

Mulla on tässä myös tukkaprojekti menossa: mustasta vaaleaksi joka on jo melkein valmis! Mun hiukset on itseasiassa mun makuuni jo liian vaaleat joten käyn Glolla värjäämässä tämän lämpimämmän ja hieman tummemman sävyiseksi.. sellainen hunajablondi on tavoitteena! Tällä hetkellä olen platina. Päätin myös eron jälkeen että mä ansaitsen jonkun pienen hemmottelun itselleni kuukausittain ja päädyin siihen että haluan rakennekynnet! On ihanaa kun on kerran kuukaudessa oma pieni hemmotteluhetki äiti-arjen ohessa! Glohairin Anne-Mari on nyt muutaman kuukauden ajan loihtinut mulle mitä ihanimpia kynsiä ja nyt viimeisimpänä saanut mut kokeilemaan jopa neon pinkkiä! (Ja mä olen todella vannoutunut nude sävyjen ystävä.) Näitäkin löytyy Instagramista.

Joten.. Tervetuloa seurailemaan mun matkaani! Ja meikkijuttuja tuttuun tapaan tulee olemaa vähintäänkin puolet blogin sisällöstä jatkossakin! :-)

1 kommentti:

  1. Kiva kun kirjoitit taas! Tsemejä uuden elämän kans, you slay girl! :D

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥