16.5.2011

Cookies

Mul ei oo täs kauheesti aikaa kirjotel nii laitan lyhyesti! C:

Ekakski;SUOMI VOITTI! :----------) Katoin tosiaan eilen illalla mun elämän ensimmäisen lätkämatsin alusta loppuun! :----D Ei hyvä ei hyvä.. mä lähinnä vaan kiihdyin ja huusin (varsinki siinä alussa ku ruotsi sai maalin) ja kellää ei ollu kivaa XD enivei hyvä peli oli, tykkäilin.

Sittensitten mulle tuli tänään postissa kutsu Rudolf Steiner -koulun lukion haastatteluun! Semi lyhyellä varotusajalla ku se tuli tosiaan tänään ja se haastattelu on jo huomenna! Mut se kutsu oli vissii lähetetty aikoi sitten jo 0_o En kans tiiä. Enivei odotan innolla!

Mulla on kans kampaajalle se aika huomenna. Leikkaan lyhyemmäks, se on varma. En vaa oikein vieläkään tiiä että kuinka lyhyeks. En mä mitään poikatuccaa halua kuiteskaa. Oon miettiny semmost sivu siili systeemii mikälie onkaan nimeltään. o: Noh, kai mä jotain huomiseks keksin! Kommenttii saa toki heittää, ois niiiice :)!






"Tuo sinun miehesi ei ole mikään helmi
Liian pienet housut ja ruma pikkutakki
Eikä se ymmärrä sinua ees se kelmi
Se näkee vain sun tissit ja miten tanssit"
..en ees tiiä miks välitän.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥