17.5.2011

Roses

OMG. Mulla on oikeesti lyhyt tucca! En millään jaksa ottaa niistä kuvaa tänne tänään, mutta otan tässä joku päivä tällä viikolla. Sorry.. Värjäsin mu hiukset kanssa, niissä on hitusen enemmän mustaa nyt. C: Ja pinkki osuus on tosi vaaleanpinkki. Tosin oon ajattellu sitä turkoosia kanssa o; ehkä ostan sen sitten viikonloppuna kun saan rahaa, täytyy kattoo nyt!


Lähin kesken koulupäivän sinne Steinerin haastatteluun! (klo 12) En oikein osaa sanoo menikö se hyvin vai hyvin huonosti, mut sen tiiän et jännitin ihan kamalasti :D ! Toivon oikeesti ihan hulluna että pääsen sinne, se on niiiiiin mun paikkani!


Oon btw viimeaikoina nähny koko ajan sellasia outoja varjoja :C Tuntuu että joku tuijottais ja seurais mua koko ajan vaikka tiiän että niin ei ole ! Se on oikeesti aika pelottavaa varsinki jos oon yksin ja yht'äkkii niin sivusilmäl niinku tumman ihmisen hahmon siellä sivummalla ja kun katon siellä ei oo ketään.. Entiiä mistä tää ny johtuu, ehkä oon sekoomassa xD Tai sit se johtuu jostai näistä mun muista jutuista.. (Ok ny kuulostan oikeesti iha skitsolta :'D)


Enivei mullei oo ny mitää muuta jännää kerrottavaa ja mu täytyy mennä kertaan tietotekniikan kokeesee, joten.. :D !
Postaus_ehdotuksii saa hei laittaa tuleen !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥