2.2.2012

Fake Piercings?

Heipsun! Kuten eilein jo lupailin, kerron tänään niistä feikkilävistyksistä! :3

Mulla oli tosiaan eräässä videossa ja muutamassa kuvassa septum, joka herätti teissä hirveästi kysymyksiä ja mielipiteitä! Missä olen ottanut lävistyksen, paljonko se maksoi, miksi otin sen, onko se oikeasti lävistettynä mun nenääni... Osa Teistä tykkäs siitä, osa ei. Mä en oo itse vielä ihan täysin varma onko se hot vai not, mutta oon käyttänyt sitä septumkorua aika usein viimeaikoina. Musta se on kiva lisä meikkiin! Samalla tavalla sillä saa kasvoihin ilmettä/muutosta kuin meikilläkin.

Joten, tässäpä tulevat vastaukset kaikkiin noihin kysymyksiinne! :> Koru on nettiverkkokaupasta nimeltä Savanni, se maksaa muutaman euron ja ei, se ei ole aito! Mä en uskaltais lävistää nenääni, oon kuullut että se on kaikista kivuliain paikka ottaa lävistys. En tosin muutenkaan halua lävistää naamaani. Ei sillä että mulla ois niitä vastaan mitään, päin vastoin. :> (Miksi mä nyt muuten ripustelisin feikkilävistyksiä naamaani) Ja olen aivan varma että monella teistä on sama juttu kun mulla, tai sitten ette saa esim. vanhemmiltanne lupaa. Toisaalta se on ihan ymmärrettävää jos ootte vielä tosi nuoria: Halusin huulikorun kun olin 12, ja oon vaan ainoastaan ilonen etten saanut siihen silloin lupaa. Onneks nykyään lävistyksiä saa feikkeinä!

 Nyt esittelen nämä mitä mulla on:
Tämä on nyt se mun "kuuluisa" septumini! Tätä voi käyttää myös huulikoruna, mulla on tosin aika pienet huulet joten se näyttää vähän isolta. Tää on todella hyvä, eikä tunnu nenässä miltään. Välillä joudun ihan koittamaan ja tarkastamaan että roikkuuko se siinä edelleen! :) Pysyy siis todella hyvin paikoillaan, on helppo laittaa nenään/huuleen ja yhtä helppo ottaa pois! Olen käyttänyt ja tulen käyttämään tätä paljon! I like this a lot. <3

Tässä on feikki rustokoru! En ole itseasiassa kokeillut sitä vielä, joten en osaa siitä oikein kertoa mitään. D: Kun surffailin Savannin sivuilla, mulla oli kauhea pakkomielle tähän ja pakko saada se, mutta nyt kun oon kohta menossa ottamaan oikeasti ne kolme rustokorua, tää tuntuu jotenkin tyhmältä. :/ Mutta kaikki te jotka ette uskalla ottaa rustoon lävistystä, suosittelen tätä! Mulla on ollut samantapainen aiemmin, ja se oli mukavan tuntuinen ja näytti tosi makeelta.

Feikkivenytys! En tee tälläkään enää mitään kun oma korva on 8mm, MUTTA harkitsin yhdessä vaiheessa venyttäväni myös ylemmän reiän. Nyt mun ei tarvitse, sillä voin käyttää siinä tällaista! Muutenkin mua ois pelottanut siinä venyttämisessä se, että mitä jos se reikä olisi revennyt ja "yhdistynyt" siihen alempaan? Tai jos olisin katunut kahta venytystä samassa korvassa.. Ja sitten kaikki te, joista venytykset on makeita, mutta ette halua alkaa venyttämään, vastaus on tässä.

Magneettihuulikoru! Aivan mahtava. Otin vähän tällaisen hassun kuvan, jotta näkisitte kuinka hyvä tuo magneetti oikeasti on! Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. ;> Tämän voi myös laittaa korvaan tai nenään! Itse olen käyttänyt medusana.


Jos jäi vielä jotain kysyttävää, heittäkää ihmeessä kommentilla. :---) Toivottavasti tästä oli nyt apua! <3 Ja kaikki korut voi tosiaan ostaa osoitteesta:

Ps. Tänään kun hain postista mun uudet kaulakorut, joku pikkutyttö tuli mun luokse ihan silmät loistaen että "IHANA TYTTÖ, IHANA TUKKA :---------)" awww oikeesti mulle tuli siitä niin hyvä mieli! <3 Äiten kaveri kanssa sano mua merenneidoksi! Haha :>

Kartsa

34 kommenttia:

  1. feikkilävistykset on noloja DD:

    VastaaPoista
  2. @ anonyymi
    ~ voisitko perustella? :)

    VastaaPoista
  3. Kaverilla oli tossa pari vuotta sitten kanssa ihan lävistetty septumi.. eipä ole enään, kun kunnon kännissäö meni oksentaa nii et tuli nenän kauttakin paskaa :D Koru hävisi siinä samalla ja lävistyskohta tulehtu :D Käytin aikoinaan ite kans feikki laajennuksia kun olin kunnon emo ja koska äiti ei antanu laajentaa oikeesti (onneksi kielsi!) ja tykkäsin sain olla "cool" :DD ps. ihana blogi sulla<3

    http://anskiize.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. @ anskiize
    ~ feikki ois ollu parempi ja halvempi :) ja kiitos <3

    VastaaPoista
  5. Rakastan niin paljon sun kirjotustyyliäs ja koko blogia muutenki ! :)

    VastaaPoista
  6. joskus iteki kokeillu tollast magneetti koruu, mut ei vaa joteki isken vaik huulee halusinki. Ny vois kyl uuestaa harkita semmosii ku angel bitesit himottas, mut porukoilt ei lupaa tipu! :d

    VastaaPoista
  7. pikkuse hienoja :):) voisiks ottaa kuvan ko sulla on se medusa?:)♥
    ja misä käyt ottaa rustokorun?:) mulla on itelläki, mut ite pistin.. auts:D

    VastaaPoista
  8. @ hanna
    ~ eiks olekin! :) ja voin ottaa kuvan. En vielä tiiä missä käyn ottaan rustot, jossain tampereella ennen kesää ja lämpösiä ilmoja enivei :>

    VastaaPoista
  9. Hei, kiitos, en tienny että tuollaisia feikkilävistyksiä on edes olemassa :''D Pitääpä tilata tuolta magneettihuulikorut ja katsoa niiden avulla, että sopisiko mulle ne snake bitesit :DD

    VastaaPoista
  10. Feikkilävärit ovat musta ihan jees juttuja, ainaskin jos on vielä hirveen nuori ja eikä saa ottaa oikeaa. Mutta se huono puoli niissä on että ne on niin yleisii nykyjää että melkeen kaikilla on tollanen. :3 Itse ku haluaisin semptumin, mutta en varmaan tuu saamaan kiitos ammattini. :/ Mutta feikki olis jees mutku ne niin yleisiä. :/

    xxxx: Ewwu

    Ps: http://ewwux.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Siis ihan mielettömän kiva postaus!! Oon kans aikoinani halunnu kovasti madonnan, mutta sillon asuin vielä kotona eikä äiti antanu lupaa:D ja nyt asun poikaystävän kanssa, eikä sekään anna lupaa! No ok, oon myös vähän ruvennu ite epäröimään koko juttua.. Mutta tää oli nyt niin valaiseva postaus et meen heti tilaamaan sieltä semmosen magneettikorun et voin kokeilla et sopiiko mulle huulikoru edes ja mikä parasta, saan ite päättää koska laitan sen. :)

    Sit kysymys: maksoitko sillee verkkopankissa heti? Ku mietin et mikä toi klarna lasku on missä 14pv maksuaikaa? tuleeko sieltä siis lasku vai mitä? :D

    VastaaPoista
  12. kivoja, hauskoja, ihania noi korut ja etenki täää sun blogis, tyksin ! ♥

    http://niina-o.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Musta noi feikkilävistykset on loistava keksintö vaikka en ite välitä lävistyksistä, mutta ihmiset jotka välittää niin noi on loistava tapa testata sopiiko joku koru itelle tai pitääkö siittä ylipäätään. Siinä ei oo mitään noloa eikä turhaa.

    PS. ihana toi tyttö joka sano noin!:)


    ♥ Donna / http://andrevei.blogspot.com/

    VastaaPoista
  14. Et meinais myydä tuota feikki rustokorua? :D

    Niina

    VastaaPoista
  15. @ ewwu★
    ~ mitä väliä sillä on jos ne on yleisiä? miks välittäisit siitä mitä muut niistä ajattelee? jos tykkäät ja haluat sellasen, niin hanki semmoi! :)

    @ rike
    ~ jeps! ja anteeks mut en osaa vastata tuohon kysymykseen :c ♥

    @ niina
    ~ :)

    @ donna
    ~ samaa mieltä! :3

    @ anonyymi2
    ~ ?

    VastaaPoista
  16. Vähän rupesi himottamaan noi feikki lävistykset. Taidanpa tilata jotain. Mutta pysyykö noi sitten hyvin? Tiedätkö yhtään? :))

    VastaaPoista
  17. @ anonyymi3
    ~ kuten kuvistakin näkee :)

    VastaaPoista
  18. http://danceindarkkkk.blogspot.com/2012/02/what-would-i-buy.html mulla on sulle haaste!:)

    VastaaPoista
  19. Ihan sika kiva toi magneetti koru!! :D Pakko munki saada.. Mut sitä vaa mietin et jos se magneetti on noin vahva nii onks se helppo esin huulesta ottaa pois? Ja tuleeks siit painaumaa? :D ite haluisin huulikorun mut porukat ei anna ja tiiän et vanhempana katuisin sitä, nii noi feikit ois iha hyvä vaihtoehto :) ja p.s. paras blogi!<3

    VastaaPoista
  20. Ihan sika kiva toi magneetti koru!! :D Pakko munki saada.. Mut sitä vaa mietin et jos se magneetti on noin vahva nii onks se helppo esin huulesta ottaa pois? Ja tuleeks siit painaumaa? :D ite haluisin huulikorun mut porukat ei anna ja tiiän et vanhempana katuisin sitä, nii noi feikit ois iha hyvä vaihtoehto :) ja p.s. paras blogi!<3

    VastaaPoista
  21. @ els1s
    ~ ei se oo niin tiukka :)

    VastaaPoista
  22. Tää ei nyt liity aiheeseen, mut mielenkiinnosta ois kiva tietää.. Eli sulla kun on pitkät kynnet, niin miten sä esim liikuntatunneilla voit osallistua vaikka koripalloon/lentopalloon, missä kynnet on ''vaarassa''?

    VastaaPoista
  23. Mun olis kyllä pitäny vuosia sitten tajuta noi magneettilävistykset, koska nyt on huulessa ollut madonna koru vuosia ja siitä jää niin ruma arpi ettei sitä viitti edes ottaa pois :(

    http://fuckurbeautystandards.blogspot.com/

    VastaaPoista
  24. @ anonyymi4
    ~ onneks mun liikkakurssi meni jo tältä vuodelta heh. mut emmä niitä voinukkaan suojella, ne katkeili joka tunti. :<

    VastaaPoista
  25. Mitä sä käytät taustana, kun sulla on aina näit kuvia jostain tuotteista tms, siis mikä toi pinkki (?) tausta siis on, tosi nätin näkönen!
    ja kieltämättä on kyllä oikeesti niiiin upeet noi sun hiukset ♥ mahtava blogi muutenki, rakastan sun postauksias!

    VastaaPoista
  26. @ anonyymi5
    ~ rekisteröidy hei ihmees sit :> ♥ ja ihan paperia.

    VastaaPoista
  27. halou, ettiskeli täs et mistä kummasta saisin suhun yhteyttä hiuksiin liittyen koska mulla on tilattu rapunzelilta pidennykset jotka olivat vaaleat, värjäsin ne vaalean ruskeiksi ja nyt tuumailin että tahtoisin punapään joten tarttuukohan punainen väri näihin vaaleanruskeisiin pidennyksiin?

    VastaaPoista
  28. @ anonyymi6
    ~ kyllä varmasti tarttuu :)

    VastaaPoista
  29. Vanhana eri lävistyksiä kokeneena "haahkana" on ilonen ettet nimenomaan lävistele naamaasi vaan käytät tuollasia feikkikoruja :) Ei oo nimittäin nätin näköistä, kun niitä lävistysarpia löytyy esimerkiksi itseltäni alahuulen molemmista sivuista, madonnasta ja medusasta. Lisäksi nuorempana oli vieä korvissa noin 10mm venytyksetkin... ei ole palautunut korvareijät ennalleen, ja tietynlaiset esim painavat korvikset eivät tule kysymykseenkään, kun korvareijät näyttää ihan kamalilta roikkuvilta p***uilta :D. Pieniä ja siistejä kasvoissa olevat arvet onneksi ovat, tavallaan olen ylpeä rebelnuoruudestani, mut tavallaan taas toivoisi että arpia ei näkyisi :)

    VastaaPoista
  30. satutko tietämään, voiko noita feikkilävistyksiä pitää myös esimerkiksi smileynä? :) mietin vain, että kuinka painavia ovat ja pysyisivätkö kiinni

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥