15.5.2011

Love Or Lies

Heips, jälleen yks semi tylsä viikonloppu takana. Olin eilen yhen Elsin rippijuhlissa Jyväskylässä.. En oo koskaan tykänny mistään juhlista tms joissa on paljon sukulaisia (varsinki ku et muista kenenkää nimiä ja kaikki hokee kuinka oon kasvanu ja oot sillee 'wo0t ketä noi nyt on' 0_o). Joku siellä sanokin että on kiva kun on edes yks persoonallinen väripilkku kaikkien niide muiden harmaide joukossa, mut musta tuntu lähinnä aika kiusalliselta ku kaikki tuijotti mun hiuksia. Okei, joo. Tiedän että ne on aika jännät kun ne on pinkit ja ylettyy alaselkään mutta mua ei oo koskaa tuijotettu ja kummasteltu yhtä paljon kun eilen! Oon tottunu siihen kyllä että jotkut kääntyy kattoon toisenki kerran, mutta se on ihan ok yleensä. Tykkään herättää huomioo esim. just hiuksilla. (Tosin eikö aika monella ole shokkiväreillä värjätyt hiukset tänäpäivänä..) Mutjoo oli ihan mukavaa muuten..


Oli muuten aika jännä ku mulla alko soida puhelin siellä juhlissa ja ehin vahingos painaa punasta ku kaivoin sitä mekon rintaliivien syövereistä. Katoin si tietty et kuka mul oli soittanu ja piti kyllä kattoo pariin kertaan että sekookohan mun puhelin! :----D Siellä soitteli kaks mun vanhaa luokkalaista poikaa (oon nähnyt viimeks 6.lk) ja sano että tulee moikkaan mua xD oho joku tyyppi lisäs mut mesee Illalla sitten ne tosiaan tulikin sitten tähän meille, mutta olin menossa just yhelle kaverille tosiaan :----D. Miitattiin ne S-marketin pihassa sitten vielä hetken päästä ja jutskattiin siinä ehkä joku 15min. (Ne oli vihdoin kasvanu meiän ohi XD hahaha kääpiöt.) Sitten mentiin tälle mun kaverille ja syötiin siinä jotain :D ja katottiin Euroviisuja johonki 12 asti jajaja si tulin kotiiiin ja datasin ehk 10min ja katoin si euroviisut loppuu. Menin sit joskus 3 jälkee nukkuuuun ku tekstailin mu raksun kans, joka tosin oli hituC kännissä :'D 'Eiiku sun höpsä samo jotai söpöä tarviiiin sitä nytg'


Tänään aamulla (kahdelta) heräilin sitte ja aloin tavalliseen tapaani kattoo telkkuu ja join aamukahvit! Sit äite tuli mul et 'Karo se ois ny äiti-tytär laatu aikaa että meeppäs laittautuun' joten minäpä menin ja mentiin sit ihan tohon Eloon vaan ku kello oli jo aika paljon. :D Ostin topin, semmosen ihanan keltasen leopardikuvioisen mekon, legginssit, hiuslakkaa, lämpösuojan, jonku semmosen hoitoainesuihkeen, ripsarin, meikkivoiteen, puuterin ja peitevoiteen... ja en kai muuta? En ainakaan muista just nyt..


Varasin kanssa ajan kampaajalle tonne Hairstoreen :D ! En tiiä kyllä yhtään vielä että miten leikkasin nää hiukset, ajattelin jotain semi radikaalia. (Ku mulla on tosiaan ne klipsipidennykset niin oma tucca voi olla aika lyhytkin.. Oma tukka on nyt johonkin vähän solisluiden yli.)  Toisaalta joku vaan vähän lyhyempi ja/tai kerrostetumpikin tucca vois olla ihan jees. Esim ehkä joku tällänen:


Otsatukasta tosin en oikein tiiä.. Aina sellasen sorrun leikkaan ja pidän sitä ehk viikon ja alan taas liimaan sen hiuslakalla sivuun :'D Mitäs sanotte?


♥ Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥