13.5.2011

Fresh Meat

Joo tuotanoin.. mä aattelin alkaa kirjottaan blogia jälleen 4 vuoden tauon jälkeen! Jee. Ehkä tulevat tekstitkin on sitten vähän mielenkiintosempia ja selkeempiä lukea kuin aikaisemmat. En oo ihan varma minkälaisen blogin oon alottamassa mutta ehkä joku sellainen mis kerron mitä mun elämäs tapahtuu, mun ajatuksia ja mielipiteitä sekä sitten ehkä jotain hius&meikki&vaate postauksia. Jotain tutoriaalejakin voisin tehdä kunhan aiheen kerrotte. C:

Olen siis Karoliina täältä Tampereen kupeesta ja oon 16 vuotias. :3 Jättäkää kommenttii tai heittäkää ehdotuksii vaikka irc-gallerian puolella (klik) jos on jotain postausehdotuksia tai jos on jotain asioita minuun liittyen mistä haluisitte tietää enempi. C: Muokkasin tän blogin tosiaan mun viimevuotisesta tietotekniikan tunnilla tehdystä blogista joten blogin "osote" tai mikälie toi nyt onkaan on mitä on! :D

♥ Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥