20.4.2016

Each Morning We Are Born Again. What We Do Today Is What Matters The Most.

Moikka moi! Multa on taas kyselty päivitystä siitä miten mulla menee laihdutuksen ja elämän suhteen muutoinkin, joten tässäpä tätä tulisi taas! Laihdutuksesta mulla on hyviä ja huonoja uutisia. Kummat ensin? No, aloitetaan hyvistä tällä kertaa. Dietti kesti kuusi viikkoa, joista suoritin vajaat neljä. Painoa lähti nelisen kiloa ja senttejä n. 10. Huonot? Sitten elämä tuli väliin ja mulla ei vaan pää kestänyt tarkkaa diettiä sellaisessa elämäntilanteessa, joten päätin että nyt vaan yritän elää ja seviytyä ja sitten kun voimat palautuu, jatkan dietin loppuun (eli aloitan alusta) ja jatkan siitä sitten mihin jäin. Mun kroppa on myös ollut ihan mielettömän sekaisin kaiken sen takia mitä tässä on tapahtunut ja en oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä että kroppa palautuisi shokista, ym. No, mitä tässä sitten on tapahtunut? :-D Minä kerron! Minä avaan asiaa hieman. Ehkä suurin syy siihen miksi mun maailmani on ollut sekaisin, on ollut mun vanhempieni avioero. Syy siihen pysyköön salaisuutena. Olin ihan rikki ja mun koko maailmani oikeasti romahti, en nukkunut moneen viikkoon, itkin vaan yöt koska tuntui että mun pitäisi jotenkin auttaa toista osapuolta, ja valita puoli, vaikkei kukaan niin käskenytkään. Jotenkin vaan kaikki se säätämisen seuraaminen ja ilkeät viestittelyt joiden välissä olin, olivat mulle vähän liikaa. Tässä on porukoiden avioeron lisäksi ollut muutakin säätöä, mutta nyt pikkuhiljaa kaikki on tuntunut lähteneen parempaan suuntaan. Mun mielialani on noussut ja mieli on taas aurinkoinen, on semmoinen fiilis että kaikki on OK ja kaikki järjestyy! 
Mulle tuli kommenttiakin siitä, että näytän uusissa kuvissa onnelliselta ja freesiltä (kiitos Henna) ja siltä musta tuntuukin! Ei sen takia tosin, että olisin laihtunut mitenkään dramaattisesti. Tuntuu vaan että oon taas henkisesti kasvanut jollain saralla ja kasvanut ihmisenä. Että oon taas hiukan vahvempi. Postailen (tietysti) elämäntapa remontista ym heti kun on taas jotain isompaa päiviteltävää! Haluan inspiroida teitä ja jatkaa tätä matkaa jonka aloitin pari vuotta sitten.

Blogin puolelle on kanssa tulossa vaikka mitä ihanaa juttua, joista oon tosi innoissani ja inspiroitunut! On tulossa luonnonkosmetiikka tuotteiden esittelyä, hiusjuttua, meikki arvosteluita ja vaikka mitä (en viitsi kaikkea paljastaa lol)! Haluaisin kanssa järjestää piakoin taas jonkinlaista kilpailua teille! Olisiko teillä jotain toiveita sen suhteen?

Ainiin joo, ajattelin että värjäisin hiukset mustanruskeiksi! Tykkään tästä suklaanruskeasta tosi paljon, mutta jotenkin se super tumma tukka viehättää mua nyt enemmän. Tumma tukka = pinkit huulet tekee comebackin. Be aware! :-D


Ps. Avonin nudemeikki -kilpailu on viivästynyt Avonin teknisen ongelmien takia. Ilmoittelen kun he saavat äänestysalustansa kuntoon niin halukkaat voivat mua sitten käydä äänestämässä. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥