2.1.2016

Happy New Year ♥ 2015 In A Nutshell

Hi babes,


Ja hyvää Uutta Vuotta 2016! Ajattelin, että paras tapa aloittaa tämä blogivuosi, olisi pikakatsaus viimevuoden tapahtumiin!


Suurin muutos blogissa oli varmaankin nimen vaihtuminen. Blogi vaihtoi nimensä Ocean Flowersista EGOVINiksi helmikuussa '15, koska se tuntui paremmalta, enemmän omalta ja blogiin sopivammalta kuin vanha nimi. Egovin tarkoittaa kauneutta. Tämähän on siis kauneuspainotteinen blogi vaikka höpäjän tänne kaikesta muustakin. :'D 

Vuoden 2015 luetuimpia & suosituimpia postauksia meikkihöpötysten ohella olivat Kevätmeikki -kilpailu (joka kaikessa suuruudessaan meinasi totaalisesti flopata), postaus mun lättänästä takapuolestanihiusvärin muutos (joka on muuttunut koko ajan tässä matkanvarrella paremmaksi), painonpudotus avautumiset (weight loss tägillä löytyy) ja Danielin 1-v synttärit.
UusiVuosi 2015 VS. Nyt

Vuodelle 2015 lupasin "olla enemmän minä". Eli kasvaa ihmisenä. Mielestäni onnistuin siinä, ja oon aikuistunut monissa asioissa ja oppinut vastuuta. Piirtämistä en oo vieläkään jatkanut, se on edelleen työn alla. Meikkaamisessa oon kuitenkin kehittynyt, mielestäni. Tavoite oli elää terveellisempää elämää. Jos kahta viimeistä kuukautta ei lasketa, siinäkin onnistuin. Vaatetyyliä oon kanssa saanut hilattua oikeaan suuntaan. Nudekorkkarit? Check. Valkoiset farkut? Check. Tyylikkäät bleiserit/kauluspaidat/neuleet? Check. Kynähame? Check. Tästä on hyvä jatkaa! 

Ulkoisia muutoksia joita mussa on sitten tapahtunut? No, jos laihdutusta nyt ei lasketa, niin varmaankin jättimäisistä ripsistä ja "peitepuikko" huulipunista luopuminen? Oon ollut aivan koukussa ruskeisiin huulipuniin! Tykkään edelleen näyttävistä ripsistä, mutta jos ne osuvat kulmakarvoihin, oon jättänyt välistä. Tässä postaus ripsistä joita oon käyttänyt paljon vuonna 2015, Ardellien lisäksi. 

Vuodelle 2016 teen samat lupaukset kuin vuodelle 2015. Pyrin kasvamaan ja kehittymään ihmisenä, olemaan paras mahdollinen versio itsestäni. Blogiin panostan myös niin paljon kuin vaan pystyn! Ja lupaan hankkia uuden kameran, että saan mun YouTube tilini nousemaan kuolleista takaisin. Mulla on nyt aikaa, joten haluan käyttää sen hyväksi!



Tähän loppuun vielä pari kollaasia mun lemppari meikkilookeistani vuosimallia 2015! (Instagram @Kinuskiufo) Näihin tunnelmiin! x





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥