30.3.2015

♥ Weight Loss Goal 2 (Kinda) Achieved & Life Updates ♥

Hi babes,

Mistä mä oikein alottaisin tän mun tekosyiden latelemiseni. Sanotaan nyt vaikka että alkukevät vei veronsa ja niin vei maaliskuukin! Tekosyitä ja selityksiä, mutta tän on oltava vuoden vaikein kuukausi olla lihomatta. Miksi? No, koska meillä oli Gabbyn synttärit, mun synttärit, (iskän synttärit), Danielin 6kk, Gabbyn nimpparit ja meidän hääpäivä. Kakkua naamaan ja silleen! Lihoinko? EN. Laihduinko? No lol enpä juuri.

Oh maaan where should I even start. Let's just say I've had very difficult times what it comes to my diet. It's all just excuses, but still: my hubbys birthday, my birthday, (my dads birthday) Daniel's 6 month, gabbys name day and our wedding day. Cake every time. Did I gain weight? NO. Did I loose some? HAHA - no, not really.



Näissä kuvissa on yks mulle henkilökohtaisesti iso piilo juttu. Toi paita, ja se mikä sen koko on. En oo vissiin missään ikinä julkisesti sanonut että minkä kokoisia vaatteita OIKEASTI käytin. Näytän pienemmältä kun mitä vaaka kertoo, se on varma. Siks useemmat ei oo tajunneet että "miks en löydä kivoja vaatteita ketjuvaateliikkeistä". No, antakaas kun valaisen hieman: kävin Henkkamaukalla (H&M) viimeks sillon kun aloitin mun elämäntaparemonttini! Mulle ei mahtunut mikään paita jota siellä silloin sovitin, ja ne olivat kokoa 46/XL. Musta tuntuu ihan hirveeltä sanoo se näin julkisesti, mutta eihän se mikään salaisuus oo koskaan ollut että mulla räjähti mun painonnousu vähän ennenkun tulin raskaaksi. Nyt kaikki paidat joita eilen ostin, olivat kokoa M. Jonkun korvaan se voi kuulostaa edelleen isolta, mutta mä pidättelin itkua. Olin niin iloinen!!! Koen olevani kohtuu normaalikokoinen nyt, vaikka matkaa normaalipainoon onkin vielä.

There's something personal to me in these pictures which obv nobody can tell. You want to now what it is? It's the shirt. The size of it! I KNOW I look smaller than what my weight actually is. That's why I never used to tell the size of my clothes. I just always said I'm "medium to large" while I actually was way bigger. So... I visited H&M when I started my healthier lifestyle, and I tried on clothes that were the size of 46. I'm not kidding. And guess what? NONE OF THEM FITTED ME! They were too small! So I basically cried from happiness yesterday when we (gabby & dansku) went to H&M before church and ALL the shirts I got were MEDIUM! Oh my goodness! I feel like I look normal now, even tho I still have a long way to go. I don't feel like a freak anymore.


Tämänhetkinen sivuprofiili (koti höntsyissä hehe) -18kg
"Before" kuvia mulla ei tähän hätään ole, mutta lupaan etsiä sellaisen seuraavaan (laihis) postaukseen! Nyt joudutte vaan kuvittelemaan tohon parikymmentä kiloa lisää.

Current side profile (home clothes hehe) -18kg
I don't have any "before" pictures on this computer right no, so I will try to find ones for the next (weight loss) post! For now, you just have to use your imagination to add kilos to that picture.

Oon tosi lähellä mun nro 2 tavoitetta, joka on sama kuin se ensimmäinenkin eli -10kg. Tässä vaiheessa siis tietysti yht -20kg. Tän jälkeen haluan vielä ainakin -15kg pois, mutta tiedän että se tulee olemaan paljon työläämpää ja hitaampaa kuin nämä -20kg. Oon kuitenkin jakanut tuon -15kg pienempiin tavoitteisiin. Kannustimina toimivat mm. vaatteet ja meikit. :-D Gabriel lupasi viedä shoppaamaan useammalla satasella kun oon painossa x, johon mulla on nyt 7kg. Sitä ennen kuitenkin menee tuo -20kg jolloin saan taas uuden huulipunan. Kun alitan uuden "kymmenyksen" saan äitiltä uudet farkut, jne jne... Eli lahjonta toimii. XD Oletan saavani timantteja kun oon tavoitepainossa! (VITSI)

I'm really close to my second weight loss goal, which was also -10kg, like the first one. (So -20kg in total.) After this I still wish to get at least -15kg off, but I know it's going to be a lot harder than it has been to get these first kilos off. I have chopped it into smaller goals so it wouldn't feel so so hard! Also Gabby is really motivating me, since he get's me nice stuff when I hit my goals.



Niin joo, ja sitten vielä loppukevennykseksi (hehehe) muutama juttu jotka ostin MACiltä (yllättäen). "Oli synttärit ja oon melkein laihtunut -20kg niin kyllä mä nyt nää ansaitsen." :-D Fun fact: eka juttu mitä IKINÄ ostin MACiltä oli irtoripset! Joten pitkästä aikaa koin tarpeelliseksi hankkia uudet sellaiset, vaikka oonkin käyttänyt tosi paljon lazylashesin ripsiä nyt viimeaikoina. Jostain syystä oon kanssa viehtynyt huulikiiltoihin ja frost- puniin joita oon inhonnut koko ikäni. Well, not anymore! Mun mielestäni frost punat sopii hyvin "tehosteiksi" toisen huulipunan päälle tai ombre- efektiä luomaan. :-) Ja voihan niitä tietty käyttää sellaisenaankin! Oyster Girl -kiiltoon rakastuin kun näin sen tymetheinfamousilla youtubessa (yks mun ehdottomia lemppareitani seurata, joku tätä kyselikin)!

Ohh yeah, I also got few things from MAC again! For no reason. GURL do I need a reason?? Lol. Fun fact: the first-ever thing I got from MAC was a pair of falsies, and for the longest time I felt like they are too expensive to get regularly. (I'm still not gonna get them more than few times a year.) But now I felt that I need a new pair. Also I have started to like frost -finish lipsticks and lipglosses like crazy... I mean, frost lipsticks look nice as an "effect" or ombre with another lipstick! The lip glass..? Well, I saw tymetheinfamous use it and I fell in love (like i tend to with all make-up). Tyme is one of my favs to follow on youtube!


Ja ihan tähän loppuun: millä pastelli sävyllä värjäisin tukkani? Hmmm..


5 kommenttia:

  1. Aivan ihanat meikit sulla tuossa kuvassa <3.<3 Kiva postaus oli muutenkin. ^^

    VastaaPoista
  2. Voisitko tehä postauksen sun hiuksista♡ miten vaalensit ym sävytit ruskeista hiuksista noin herkun blondin värin! !!.ootko käyny parturis vai perus kotivaalennus ??. itellä tähtäykses myös blondi ( mustasta alotin)...ja nyt tämmäne tumman vaalea...

    VastaaPoista
  3. voisitko tehdä videolla postauksen sun meikkikokoelmasta? :-) ois niin kiva nähdä!

    VastaaPoista
  4. Hei vau, paljon tsemppiä sulle jatkoon painonpudotuksen kanssa! Ison työn olet tehnyt jo nyt - tiedän tasan miltä tuntuu, kun sopii M koon vaate päälle vuosikausien jälkeen... Sitä riemua! Keep going girl! :)

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥