6.2.2015

Cashmere, Iced vanilla latte, Pineapple And Peach Blonde Hair!

Hi loves,


Aaah...! Ihana kirjoitella taas. :-) Kiitos teille jotka täällä edelleen olette ja ymmärrätte että mun arkeni on muuttunut. Mut nyt on taas vihdoin aikaa ja energiaa kirjoitella, joten koitan tiivistää tähän nyt menneiden viikkojen kuulumiset!

Aaah...! So nice to be back again. :-) Thank you all who are still sticking here with me, and have understood that my life and my schedules have changed since I got Daniel. But now I have the time and the energy to write again, and here are the latest updates!

Elämäntapamuutos "laihis" sujuu hyvin. En oo ollut niin tiukka enää itseni suhteen, ja varsinkin herkkujen suhteen oon ollut vähän lepsu nyt leikkauksen jälkeen. JOO en kertonut tästä missään, koska en halunnut huomihuorata (vaikka tapana onkin) kun kyseessä ei ollut mikään syöpä. Leikkaus tehtiin hereillä puudutuksessa ja sain siinä rauhottaviakin koska oon niin hysteerinen neulojen ja saksien läheisyydessä (can u blame me?). Leikkaus oli nopea, simppeli ja kivuton. Mutta ei se kivaa ollut. En oo voinut käydä lenkillä kun haava alkaa aina vuotaa, joten oon nyt maannut kaks viikkoa kotona. Kävin kyllä lenkillä siis, mutta kun se haava vuosi ihan mukavasti vaikkei kipua ollutkaan niin ajattelin että parempi antaa sen parantua ensin. 

So, my lifestyle change (eating better & healthier) is still going fine. I haven't been as strict to myself as I was in the beginning, because w/out exercise it's hard to eat completely clean. Ok, so why am I not exercising? It's because I just had surgery. I know, I didn't inform anybody, because it was no biggie. Just a little lump they found from my body, and removed it. Nothing like real cancer.

Sain ilmeisesti kauheen paskamyrskyn aikaan koska "imetän ja laihdutan", ja mua on pommittanut tusina anonyymejä joiden kommentteja en oo jaksanut julkaista. Miksi? Koska mua neuvotaan mm. jonnekin eri sivuille lukemaan ohjeita. Ihan tosi, luuletteko te tosissaan että oon jollain nälkädietillä? En oo mikään täysidiootti. :-D Osa varmasti tarkoitti ihan hyvää kommenteillaan, mutta kun en oo ees kertonut miten oon laihduttanut, musta on hölmöä tulla arvostelemaan. Oon laskenut kaloreita. Se on mun huikea salaisuuteni. Oon katsonut paljonko mun tarttee syödä että laihdun, enkä jää säästöliekille, ja sitten lisännyt siihen muutama sataa kcal, koska imetän. Rintamaitoa tulee hyvin, ja laihdun 0,5-1,5kg viikossa. :-) Mutta kuten sanoin, tästä enemmän kun oon siinä seuraavassa tavoitteessani, johon on vielä semmoiset 6kg matkaa (-20kg).

Apparently a real shitstorm started when I said am loosing weight while breastfeeding. Oh well, I can assure u that am doing this like I'm supposed to. No hunger-diets. Just counting calories (and obvs adding few hundreds to it since nursing). I will be writing about this when I have gotten to the "next stage" of my plan, which is when am -20kg. I still have 6kg to go, wish me luck!

Kerroinkin jo facessa, että #cashmere velvetine on noussut mun ihan ehdottomaksi lemppari huulimeikiksi! Oon kanssa rakastunut poskipuniin, ja "luonnollisiin" räpsyttimiin. Ripsistä haluankin kirjoitella/tehdä tutoriaalia mahd.pian ja pitää teidät niinsanotusti ajantasalla niissä, kun niistä kysellään aina niin paljon. :-* Super räpsyttimien ystäville oonkin jo tehnyt postauksen, joka löytyy täältä.

Okay, I already said this on facebook, but here I go again: cashmere is the THANG right now. Absolutely loving it! I have also started to wear blushes (yes, really) and "natural" falsies. The year 2015 will be more experimental what it comes to make-up, I promise. ;-) Trying new things!


Tässä mun tammikuun lookini! Tällaista meikkiä oon käyttänyt aina kun oon käynyt kahvilla tai muuten vaan meikkaillut (eli n. kerran viikossa).

-> Iholla MAC studio fix meikkivoide & pro long wear peitevoide ja mineralize puuteri. Poskissa MAC harmony (varjostuksina) ja NARS orgasm poskipunana. Korostuksessa käytin MACin soft&gentleä. Silmissä MAC fancy dress, kid, naked lunch ja nylon. Ripset Ardellilta. Rajaus on tehty H&M diplinerilla (päätin kokeilla kun kaikki hehkuttaa, ja on muuten oikeasti ihan hyvä lineri!) Maskara on Sensai 38 ja huulilla Seppälän joku ruskea rajauskynä sekä limecrimen velvetine cashmere! Niin, ja kulmat on tehty Anastasia Beverly Hillsin kulmakarva duolla sävyssä dark brown ja läpinäkyvällä kulmakarvageelillä. Look viimeistelty MACin fix+.

Muita lemppareita tässä kuussa kuin cashmere? Kahvi. Tai jos sitä voi kahviksi sanoa. Mut siis oon ihan jäätävässä koukussa vanilja jäälatteen! Joo. Maitokahvi jäillä. Kyllä kiitos! Oon oikeesti lähtenyt Tampereelle pari kertaa vaan hakeen semmoisen. :-D Krhm.. Toinen mihin oon ihan koukussa on tuore ananas. Nisa ja kultsi on kouluttaneet mut valitsemaan hyviä ananaksia, ja siis rehellisesti tätä ennen en kyllä oikeasti osannut valita hyviä. Otin aina liian raa'an tai ylikypsän. Nyt tiedän salaisuuden niiden valitsemiseen. :-D

Other favs this month than #cashmere? Coffee. If you can call it one. I can't get enough of iced vanilla latte! Yes. Milk coffee with ice. Really. I have went to the city few times JUST TO GET IT. :-D Erm.. Yeah. Also, pineapple. YUM. My friend Nisa and my hubby have trained me to pick good pineapples. Am the freaking master now.

Niin joo! Sitten yks kysymys teille! Haluaisin kunnon bombshell blondit kutrit.. Hyvä vai huono idea? Sellaiset oikein tuuheat keskipitkät hunajan tai persikansävyiset kutrit. Ajatuksia tästä? Luotan teihin! :-D

Ooooh, also: One question to y'all: I have been thinking about getting medium length blonde bombshell hair w/honey or peach twist. What do you think? Yay or nay? I trust you guys lol!


Mut nyt meen syömään tän perjantai illan herkkuni: valkosuklaa moussen! En oo vielä päättänyt syönkö sen mansikoiden, vadelmien vai ananaksen kanssa, mutta kohtahan se selviää.. ;-D Hyvää viikonloppua kaikille! x

Now it's time for me to go enjoy my friday night goodie: white chocolate mousse! I haven't decided yet if I want it with raspberries,  strawberries or pineapple. Well, w'ell se. I wish you guys lovely, happy weekend! x



Hugs & Kisses
 Kinuskiufo

6 kommenttia:

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥