22.2.2012

My New Hair Part.1/2

Uudet hiukset part.1/2 

Otsikko kertoo kaiken! :)
Ajattelin vielä loppuviikosta tehdä ihan erillistä videota mun hiuksista, kertoa vinkkejä sen hoidosta ja suositella teille hyviä vaalennusaineita ja kotitekoisia hiusnaamioita! (Mun hiukset on tosin niin heikossa hapessa ettei mitkään naamiot enää auta. Ankaraa kasvatusta ja kampaajalle leikkaamaan kuivat pois ennen kesää!)

Mutta nyt tänään kerron vähän niistä pidennyksistä jotka mulla on nykyään, ja siitä mitä niille vanhoille kävi, ettette ihmettele tätä hiustenpidennysten määrää. Ne "vanhat" eli ne violetit olivat vialliset (en ole koskaan ennen törmännyt sellaisiin) ja ne tiputtivat hurjia määriä hiusta ja lyhenivät vauhdilla. Semi-permanent hiusväri sitten viimeisteli varmaankin homman? Eli pidennykset olivat aika tai siis todella heikossa hapessa. Sain sitten heiltä uudet niiden tilalle, mutta niistä pidennyksistä myöhemmin.

Mutta tosiaan, nämä aivan uudet:  ihanat, vaaleat ja paksut pidennykset ovat Nethair nimiseltä suomalaiselta nettikaupalta. (Tämä on siis ensimmäinen kerta kun olen vastaanottanut tilauksen Heiltä, vialliset pidennykset olivat eri yritykseltä. Toinen yritys oli kuitenkin todella reilu lähettäessään uudet viallisten tilalle.) Hinnat ovat edullisia, tuotteet laadukkaita, sekä toimitus on nopea. :) Asiakaspalvelu on myös todella hyvä! Hiusklipsejäkin Heidän pidennyksissään on enemmän kuin muissa pidennyksissä joita pienen elämäni aikana olen kokeillut. (+++Iso plussa) Pidennyksissä on siis 9 osaa! Mun pidennysten väri on #613 ja 50cm. :-----)

Käyttämättömillä, myyntikelpoisilla, avaamattomassa pakkauksessaan olevilla tuotteilla on 14 päivän veloitukseton palautusoikeus/vaihto-oikeus. Tuotteet voi myös lähettää takaisin veloituksettomana asiakaspalautuksena ja saat myös kaikki rahasi takaisin. Heillä on myös aika usein tarjouksia ja alennuksia, joten kannattaa kurkkia sivuja jos ei normaali hinnoin raaski ostaa! (Vaikka myyvät kyllä todella halvalla hyviä pidennyksiä jo nytkin.) <3

Nethairilla on myös oma blogi: http://nethair.blogspot.com/

Omasta tukasta ja sen hoidota siis tulossa erillistä postausta tämän viikon puolella! :) Ajattelin myös jakaa muutamia hiustenhoito vinkkejä teille pupusille, sekä kertoa siitä uudesta väristä mitä koitin mun hiuksiin! (Sen takia ne on vaaleammat kuin mitä mulla on aiemmin ollut).

Nappasin muutaman kuvan itse maanantaina noista hiuksista, ja ne on vähän pörröset kun pidin niitä koko päivän ja kiehnäsin koirien kanssa. :D Mutta ei pahasti! Hiukset siis ei näytä noin pörrösiltä kun ne harjaa läpi ja antaa vaan olla. :) Otin myös kuvat itse peilin kautta joten ne omituiset sojottavat hiukset siinä reunassa johtuu siitä.. :D



Jos jäi jotain kysyttävää tai toiveita siitä mitä sisällyttäisin part 2, heittäkää mua kommentilla :3

Ps. Muistakaa käydä osallistumassa lukijakilpailuun! Jaossa kaksi Coastal Scentsin palettia!

Kartsa

15 kommenttia:

  1. Hey! Pidennysten hoitovinkit ois aika kivoja! Eli kaikkee kivaa millä ne pidennysten latvat saa sileiks ja näin. ;)
    P.s ihuna blogi!<3

    VastaaPoista
  2. älä ikinä vaihda blondeista pois<3 aivan mahtavan upeet hiukset:O:)! voisitko tehdä jonkun bilemeikin (mielellään just joku esimerkiks glittermeikki) videotutooo ? :D :):) paras blogi :p

    VastaaPoista
  3. @ liinus
    ~ okei! :) ja kiitos<3

    @ anonyymi
    ~ näillä näkymin en oo vaihtamaskaa :) ehkä puolen vuoden päästä, en tiiä! ja joo voin tehdä. onks sulla jotain tiettyy mimmosen haluisit? laita vaik kuvia tai niinku linkkejä mulle :) ?

    VastaaPoista
  4. apua, oon pulassa! itekki blondasin muutama viikko sitte ja ongelma onki et juuri on ihan melkee valkonen ja muu osa hiusta sellai öm..kullanvärinen? eli ei kusenkeltai mut ei puhdas blondikaa.

    oon kans miettiny hiustenpidennyksiä (klipsi) mut kannattaako mun viel ensin yrittää värjätä toi kulta pois ja sit ostaa pidennykset vai..? :D

    -hepsa

    VastaaPoista
  5. @ hepsa
    ~ mulla on tismalleen sama juttu! :o mun hiukset ei enää kestä värjäystä, mutta jos sun kestää, sun kannattaa varmaan värjää ne ihan pikkusen tummemmal blondilla tai sellasel "kultablondilla" tai sit just vaan yrittää saada sitä kultasuutta pois. itsellä sitä ei huomaa kun laittaa pidennykset. (mutta mulla on valkosta ja kullanväristä blondia pidennystä joten..) suosittelen ehkä ensin värjään tukan ja sit vasta hommaan pidennykset :o ite tein kyl just toisinpäi XD

    VastaaPoista
  6. oooi pikkusen sulla on ihanat hiukset !=) tommoset tuuheen näköset ah.. unelmat mulle :P vaihetaanko hiuksia ;)♥

    VastaaPoista
  7. oijoi :) itekki hommaan pidennykset, mut punasena hihi aivan ihana blogi muuten <3 ja tuli mieleen et luxstyle (jos kirjotin sen oikein) myy 55 eurolla 50 tai 60 cm pidennyksiä ja niissä oli 13 clipsiä :)

    VastaaPoista
  8. @ anonyymi
    ~ herranjumala :o XD<3

    VastaaPoista
  9. tässsä muutama kuva, joista olis kiva saada tutoo.. :)

    1. http://1.bp.blogspot.com/-4lE-Arl_3V8/TxXYGDqVMYI/AAAAAAAAAdI/3U4oD5kpU1A/s1600/camila8.png < koko meikki :) (rakastuin)

    2. http://www.makeupgeek.com/wp-content/uploads/HotMakeupKIM.jpg toi meikki <3

    3. http://freshmakeups.com/Purple%20Glitter%20Makeup.jpg jotkut tän tyyliset silmämeikit :)

    4. http://makeuppaparazzi.files.wordpress.com/2010/06/zncva1boio0fgl05vampmyzoo1_400.jpg http://4.bp.blogspot.com/-2CVQOmEAMo0/T0KFgXSKFSI/AAAAAAAAB-k/6rfW_Udh-jc/s1600/tkb+trading+purple+glitter+boldnbeautifulmakeup.blogspot.com+(2).JPG


    toivottavasti toimii kaikki kuvat!:D

    loppuun kysymys :) minkä väristä luomiväriä suosittelet tän värisille silmille http://www.targetwoman.com/image/brown-eyes.jpg (kuitenki ei ihan samanlaiset oo kun kuvassa, vaan astetta vihertävämmät kuin tossa kuvassa, eli jotkut vihertävänruskeat ja lämpimän sävyset, tuntuu ettei sovi oikeen mikään väri... esimerkiks musta luomiväri näyttää tosi typerältä usein ja usein päädyn vaan käyttämään erilaisia (aika vaaleita) ruskeita sävyjä koska ne nyt ainaki näyttää ihan ok siedettäviltä.. :D)
    okei löysin paremman kuvan http://imageshack.us/photo/my-images/13/eye2c.jpg/ tää kuvaa vähän paremmin mun silmiä :d että jos vaan viitit auttaa, niin mitkä väri sun mielestä sopii? :)

    VastaaPoista
  10. @ anonyymi
    ~ onnistuu! :) ja toi 4 eka linkki ei toimut! :< muttamutta mun mielestä noihin sopii kaikki, koska ne on tavallaan vihreet ja tavallaan ruskeet. Mä ainakin laittaisin ihan kaikkia värejä! :o Mut esim. kultanen, persikka, laventeli, kanerva, harmaa, suklaanruskee, musta, luumu, fuksia.. :) ainakin mun mielestä! :)

    VastaaPoista
  11. aww noi pidennykset<3 iha sairaan ihanat!<3

    kävisköhä noi samanväriset pidennykset mullekki ku mul on melkei valkeet hiukset? :o

    VastaaPoista
  12. Mäki tykkäisin jos kertoisit vähän tosta pidennysten hoidosta yms. Ei herranjumala mun hiukset ei sit millään vaalene ikinä vaikka mitä tekisi.. :D

    VastaaPoista
  13. Onko ollu hyvät noi pidennykset ?

    ja teipit vai clipsit ? :o

    http://hannamamih.blogspot.com/

    VastaaPoista
  14. iiiiiiiiiiiihanat pidennykset<3<3!!

    http://sweetlovelycandy.blogspot.com/

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥