29.10.2011

October Favourites ♔

Eli kuukauden lemppari juttujen esittely! Kerron siis joka kuukauden lopussa mistä tuotteista oon tykännyt kauheesti, mitä oon käyttänyt paljon, mitä voisin suositella, etc. Nää "esittelyt" voi sisältää mitä tahansa, ruoasta suihkusaippuoihin, ja kynsilakasta lempikouluaineisiin, joten uskon että näistä löytyy aina jokaiselle jotakin. ;-------) Ajattelin tehdä tän video muodossa jatkossa (ainakin useimmiten), mutta tänään se on kuvamuodossa. Tämä on nyt ensimmäinen "favourites" postaus, joten kertokaa mulle mitä tykkäätte tämmösistä! Laitan myös linkkiä niiden tuotteiden kohdalle jotka voi ostaa netistä. Pidemmittä puheitta, lets start!

SHOWER/AFTER SHOWER
(haircare, skincare, perfumes, lotions)

Täydellinen huulikuorinta! Se kuorii niin hellästi ja maistuu namilta. Nyt kun talvi alkaa jo tekemään tuloaan, mun huulet kuivuu ja vaikka kuinka niitä rasvaisin, ne rohtuu/halkeilee. Mikä silloin avuksi? No Lushin Sweet Lips! Love this thing. ♥ you can purchase this @ lush.fi

Victoria's Secretin vartalokuorinta. Oikeesti en voi sanoinkuvailla miten ihanaa tää on! Kuorii hyvin, mutta hellästi ja tää tuoksu...♥ Vitsit kunpa voisin tuoksua tältä ikuisesti, tää on niin hyvän tuoksuista! En oo ennen pitänyt vaniljan tuoksusista jutuista yhtään, mutta tämä on suuri poikkeus! Miten mä kuvailisin tätä tuoksua? Vaniljainen, tosi "karkkinen" mutta kallis ja tavallaan hajuvesimainen. Aivan super ihana! Tää on hyvä investointi, koska tää on tosi riittoisaa! You can purchase this bad boy @ fashionholic.fi


"Tuoksun on innoittanut ruusumacaronleivos, johon sekoittuu pehmeä vadelmakastike. Nämä saavat aikaan tuoksun, joka on intensiivisen raikas ja herkullisen syötävä." Mä rakastan tätä. Ostin tän Kicksistä.

Hiuksiin jätettävä ihanan raikkaan tuoksuinen hoitoaine! Tää on super ihanaa, oon käyttänyt tätä jo pari vuotta. ♥ En oo ihan satavarma mistä tätä voi ostaa, ite ostin Prismasta hintaan 2€ !


MAKE-UP & HAIR & NAILS
(fav make-up, hairproducts, nailcare&products)

Laadukas, kohtuuhintainen, peittävä ja kevyt. Käytän tätä arkisin.
you can purchase this buddy @ sokos.fi

Tosi hyväntuoksuinen suoristus ja muotoilusuihke! Antaa kevyen pidon ja volyymia + vahvistaa hiuksia ja paikkaa hauraita latvoja! Sisältää myös UV-suojan. :---)
you can purchase this @ biozell.fi

Coastal Scentsin Fall Festival -paletti ! En saanut omastani hyvää kuvaa kakan kameran takia + blogger halus laittaa sen tällei sivuttain taas... :D Enivei tän paletin värit on upeat ja sopii syksyyn täydellisesti! Oon käyttänyt tätä palettia koko kuukauden ja ajattelinkin taiteilla teille jonkun näköistä tutoriaalia using this palette. :) you can purchase this @ pretty.fi

En oo ennen omistanut tällaisia kynsiglittereitä. Nää on oikeesti aivan ihania!
Taiteilin näillä mun nykyiset glitter kynnet (ks. viime postaus) ja rakastan näitä.
you can purchase these @ sannataranailart.fi


FOOD & BEVERAGE
(my fav food and drinks)

Oon ollut "laihiksella" nyt viimeisimmän viikon ja oon tutustunut kivennäisvesien ihmeelliseen maailmaan. :) En osta enää suklaata kun meen kauppaan, vaan nappaan joka kerta erilaisen kivennäisveden! Oon aina ajatellu et ne on pahoja, mutta NAM. Ne on oikeesti tosi hyviä (ja vähäkalorisia). Kuten varmaan tiiätte, oon alkanut käymään lenkillä ja kaikkea. Voitteko uskoo että oon laihtunut viikossa 6kg vaan alottamalla liikunnan ja jättämällä karkin pois? Wooow.

SCHOOL
(fav subjects)

Tässä jaksossa oon inhonnut kaikkea. Noei vaiteskaan. XD Filosofia on ihanaa! Se on super helppoa. Englanti on kanssa tosi kivaa, oon saanut pelkkiä 10 kaikista testeistä. TOSIN viime sanakokeesta tuli 9/10 ja se jäi oikeasti ketuttamaan. Meille ei myöskään ole vielä palautettu meidän ainekirjoitelmia. Lupaan julkaista sen jos saan siitä 10. :---D

CLOTHES
(my fav piece of clothing)

Friis&Companyn Signature Scarf! Oon käyttänyt tätä joka päivä siitä asti kun tää kotiutui mun kaappiini. Tää on super iso, lämmin ja pehmeä. - Ja tietysti leopardi kuvioinen! Rawrr♥
you can purchase this @ fashionholic.fi

Jeps! Siinä olis tän kuukauden lempparit! Mistä jutuista te ootte tykänneet tässä kuussa? :--------)


Ps. Törmäsin netissä kuvaan jossa lukee että vain 2% maailman väestöstä omaa vihreät silmät? Tuli vähän sellanen "hohoo, oonpas ihmeellinen" olo, vaikken nyt ihan täysin uskonutkaan tuohon tekstiin. Aloin etsimään netistä sitten informaatiota asiasta, koska se jäi oikeasti häiritsemään mua. Tieto jota löysin oli jotakuinkin tällaista: Ruskeat/vaaleanruskeat on tavallisimmat ja yleisimmät. (Mustista silmistä en löytänyt juttua!) Sitten perussiniset ja sammaleenvihreät. Tämän jälkeen vaaleaturkoosi, oliivinvihreä ja vaaleanvioletti. Oon sinänsä samaa mieltä, koska (ainakin täällä suomessa) on paljon sinisilmäisiä ja vihreäsilmäisiä. Ruskeita silmiä taas on maailmalla paljon. En oo kuitenkaan törmännyt ikinä vaaleanvioletteihin, vaaleanturkooseihin tai oliivinvihreisiin silmiin (itelläni, mummullani ja siskollani tosin on sellaiset jee). Oon saanut silmistäni paljon kehuja, kerran kampaajanikin käveli seisomaan mun eteeni ja kysyi että haittaako jos se tuijottaa mun silmiäni hetken ku ei oo nähnyt sellasia ennen. XD Se oli aika random. :P Ite haluaisin nähdä vaaleanturkoosit tai vaaleanvioletit silmät! Jos jollakin teistä on sellaiset, laittakaa kuvaa! Enivei... En siltikään saanut vastausta tohon etsimääni kysymykseen. D: 2% ?


 

Kartsa

12 kommenttia:

  1. sulla on ihana blogi:)!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi sanoi...
    sulla on ihana blogi:)!

    ~ kiitos ♥

    VastaaPoista
  3. Tykkään sun blogista tosi paljo (; Tät on kiva lukee eikä tuu ikinä sellast tylsää/turhaa juttuu :D Ja sit tekee aina mieli alkaa taiteilee jtn. kynsii tai alkaa meikkailemaa :))

    VastaaPoista
  4. Anonyymi sanoi...
    Tykkään sun blogista tosi paljo (; Tät on kiva lukee eikä tuu ikinä sellast tylsää/turhaa juttuu :D Ja sit tekee aina mieli alkaa taiteilee jtn. kynsii tai alkaa meikkailemaa :))

    ~ jeeeij :3 kiva kuulla! ♥

    VastaaPoista
  5. eihän sinisiä silmiä oo varmaa missää afrikassa tai kiinassa niin paljon!! sama pätee vihreisin silmiin :D jtoen kyllä se kai ihan mahdollista on :D sulla on kiva blogi ja aloin just lukijaksi :) mulla on muuten tollasta sinistä glitter juttuu ku sain kaverilta 3 vuotta sitten syntymäpäivä lahjaksi, enkä oo koskaa tienny mitä sil tehää mut katos vaa!!! sitä laitetaan kynsiin!!! :D

    VastaaPoista
  6. voitko laittaa jonkun lähikuvan sun silmästä joka on mahdollisimman todellisimman värinen ( ei mitään valottuneisuutta jne, siis sen värinen kun sulla on livenä kun joku kattoo sua silmiin):D mua jäi nimittäin häiritsemään et minkä väriset sun silmät on sillee kunnolla ihan läheltä katottuna. ja jos mitenkään mahdollista niin tyyliin vaikka ilman luomivärejä ettei ne korosta/ muuta sitä väriä :D : rakastan silmiä<3 ja kiva tää postaus (::: ! ja hei baby lisää videoita ehdottomasti!:)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi sanoi...
    voitko laittaa jonkun lähikuvan sun silmästä joka on mahdollisimman todellisimman värinen ( ei mitään valottuneisuutta jne, siis sen värinen kun sulla on livenä kun joku kattoo sua silmiin):D mua jäi nimittäin häiritsemään et minkä väriset sun silmät on sillee kunnolla ihan läheltä katottuna. ja jos mitenkään mahdollista niin tyyliin vaikka ilman luomivärejä ettei ne korosta/ muuta sitä väriä :D : rakastan silmiä<3 ja kiva tää postaus (::: ! ja hei baby lisää videoita ehdottomasti!:)

    ~ juu voin yrittää :---) mun kamera on vaan aika kakka.

    VastaaPoista
  8. Wing's of Alice sanoi...
    eihän sinisiä silmiä oo varmaa missää afrikassa tai kiinassa niin paljon!! sama pätee vihreisin silmiin :D jtoen kyllä se kai ihan mahdollista on :D sulla on kiva blogi ja aloin just lukijaksi :) mulla on muuten tollasta sinistä glitter juttuu ku sain kaverilta 3 vuotta sitten syntymäpäivä lahjaksi, enkä oo koskaa tienny mitä sil tehää mut katos vaa!!! sitä laitetaan kynsiin!!! :D

    ~ juu kynsiin kynsiin ;D ja nii kai se sit on mahdollista :---D !

    VastaaPoista
  9. Olipas tämä blogi positiivinen yllätys :) luin heti kokonaan ja uskoakseni palaan tänne vielä :D! Olet muuten todella nätti :).

    VastaaPoista
  10. Olipas tämä blogi positiivinen yllätys :) luin heti kokonaan ja uskoakseni palaan tänne vielä :D! Olet muuten todella nätti :).

    VastaaPoista
  11. mulla on toi sama hajuvesi ja se on aivan ihana ! (:

    VastaaPoista
  12. sulla on ihana blogi ! oon aina itekkin halunnu osata lakata tommosia kynsiä (:
    http://mirkaa.blogspot.com/

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥