4.9.2011

A♥K 4.9.11 >

Ah ! Ihanan kaunis ja lämmin  päivä ollut tänään, vaikka suurimmaks osaks oonkin sen sisällä viettänyt. Sori tää pienehkö postaustauko, mulla on syy siihen kuten ostikosta voikin jo arvata! :) Hehee.

Torstai-perjantai välisenä aikana mulla olisi ollut se 24h koulu, mutta en sitten mennyt sinne kun luulin että se ei ole pakollista (kun ei tavallista koulua sillon edes ollut vaan jotain random scheißeä..) Enivei mulla oli "menoa" josta jo sivusinkin eräässä aiemmassa postauksessani. Näin siis Anttia ja hengasin sen (ja sen siskon) kanssa tän mun "pitkän viikonlopun" C: Oikeesti ihanin viikonloppu pitkäänpitkäänPITKÄÄN aikaan. Srsly ! Oon niin onnellinen. En nyt viitsi alkaa selittelemään tarkemmin mitään yksityiskohtia kun tuntuu että ois vähän outoa kirjotella nettiin kauheen tarkasti mitään omia tekemisiään. Hehee. Jos jotain kiinnostaa niin voi tietty jättää kommenttia ja katson sitten että näenkö tarpeelliseksi vastata kyseiseen kommenttin ja sillee. Eli meillä on ollut juttua (sori kun en oo kertonut teille :-----D) ja se ois nyt niinkun vihdoin "FB" virallista että ollaan Antin kanssa yhessä. ♥ (Sit ku ois vielä se fb.. XD Kun tosiaan menin sieltäkin tunnukseni poistamaan.. Lol.)

Muttajoo, käytiin tosiaan porukalla katsomassa tuossa perjantaina tuo Rise of the Planet of the Apes (Apinoiden Planeetan Synty). Lähin vähän vitsi mielellä kyllä katsomaa sitä, mutta tykkäsin siitä loppujenlopuks enemmän mitä uskoin! Se ei ollu liian herkkä, väkivaltanen tai läppä. Se oli semmonen niinku.. hmm.. Miten mä kuvailisin sitä? Se oli sellanen "Mulla on tylsää katotaa vaa joku leffa" -tyylinen elokuva. :--D


Tuli kyllä murunki kanssa katsottua jokunen leffa :---D Haha ! Joku 4-5 ? Mutta joo, ikävä on kova kun en nää sitä taas hetkeen. :C Nyt takasin kouluun jajaja yritän päivitellä taas vähän useammin! Kivaa kun uusia lukijoita on taas tullut lisää vaikka en oo ees päivitellyt. C: Siistiä kun on ihmisiä jotka tykkää lukea mun höpötyksiäni. ♥

Ps. Purin äsken laukusta kaikkia kamoja pois ja aattelin kurkkaa paljonko mulle jäi rahaa viikonlopun menoista.. No tiiättekö mitä löysin..?


... ;_; ♥

AINIIN ! Mun paras kaverini Kane vaihto koulua (se oli amiksen kakkosella) ja nyt se on sitten lukion ykkösellä mun kanssani samassa koulussa haha :----D Itse en ois kyllä vaihtanu koulua tollai ku joutuu käymään uudestaan ekan vuoden, mutta enpä voi valittaa! Saa nähdä Kaneekin sitten joka päivä! C:

Pps. 50+ Arvonnan voittaja on nyt saanut  palkintonsa (nro 2) ♥


Ja nyt yritän sitten tehdä teille paljon postauksia tulevalla viikolla. ♥

Kartsa

3 kommenttia:

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥