24.8.2011

Sweet & Salty

Mau ! Viimeset kaks päivää on menny taas koulua käydessä armottoman väsyneenä. Sori etten oo taas päivitellyt pariin päivään. :C Mä en vaan viitti kirjotella tänne, jos mulla ei ole mitään asiaa. :3 Nyt uskoisin kuitenkin että loppuviikosta tulee kirjoteltua tosi paljon, koska mulla on paljon menoa ja suunnitelmia :) Ens viikosta tulee kanssa varmasti tosi kivoja bloggauksia!

Mun nudepunistani on kyselty viimeaikoina paljon. Osa tykkää hirveesti, osa ei tykkää yhtään. Oonkin miettinyt siirtyväni hieman "luonnollisempiin" nudehuuliin kun oon muutenkin vähentänyt mun meikin käyttöä kauheesti koulun alkamisen jälkeen (vaikka vklp käytän yhä sellasta sotamaalausta).  Enivei, postiluukusta löytyi alkuviikosta pieni paketti from pretty.fi joka sisälti muutaman tosi lompsaystävällisen huulipunan (ne oli alle 3€ molemmat!) ja tekoripset tulevaa halloween tutoriaalia ajatellen. C; ~Odottakaas vain.

Ja tosiaan vaikka halpoja onkin, yllätyin tosi positiivisesti! Ne on ehkä hitusen liian ruskeita/punasia, mutta niissä on (luojan kiitos) paljon pigmenttiä. Useimmat halvemmat punat on ollu aika...ffuuu.. mutta nää oli yllättävän hyviä! Suosittelen C:

Mutta tässä tosiaan kuvaa näistä pretty.fi jutskista:

nää on niinko perfection ♥


 Mulla oli tältä merkiltä (collection 2000/volume boost) entuudestaan yks tosi vaalea pinkki puna, mutta en tykänny siitä yhtään. Siks mua vähän epäilytti tämäkin, mutta onneks tää osoittautuikin tosi kivaks punaks! :)



Näistä punista tää jälkimmäinen on mun mielestä parempi (ainakin väriltään). Tää on ccuk (? :D) merkkinen ja väri on 228 mellow. :3 Tykkään!


Ylempänä toi ccuk ja alempana volume boost
Äite osti mulle kanssa muutamia kasvonaamioita kokeiltavaks jostain, kun yritän saada ihooni paremmaks niin että näyttäis meikitkin sitten paremmilta. Laitan tähän niistäkin kuvaa:

Mulla oli tästä samasta sarjasta viimeks se suklaa naamio :3
Se oli iha hyvä nii aattelin et kokeilen sit tämmöstäkin :'D
MIKSEI? :)



Ohh, ja hei! Värjäsin mun hiukset tänään C: IHAN MUSTALLA SIIS ja vain juurikasvun (joka tosin on tummanruskeeta, eikä siks kauheen paha/kiireinen juttu). Häiritsi vaan kun värjäsin ne viimeks tosi huolimattomasti, ja sinne jäi muutama raita tummanpunaista :-----D ÄÄÄ. Onneks ne on nyt pois C: ♥

Mutta asiasta kukkaruukkuun... ens viikko jännittää mua ihan kamalasti enkä jaksais odottaa sitä! En viitsi kertoa vielä teille mistä on kyse, mutta o-m-g.. tulossa varmaan ihan paras loppuviikko silloinkin! (En mee tänä perjantaina, tai ens to-pe kouluun koska sillon ei oo tavallisia koulupäiviä, vaan nahkiaset [jouduttais menee uikkareissa kouluun], ja 24h koulupäivä, joihin ei huvita mennä. D: Onneks mulla on jo luvat ettei tartte + ohjelmaa näille tuleville päiville :3)
Jajajaja hmm.. Mitäs muuta? No ainakin tänä perjantaina värjätään vissiinkin jassun hiuksia vähän vaaleemmiksi, ja uskonkin että tulossa vois olla videomateriaalia + paljon kuvia ! Mennään myös kaiketi taas leffaan, ja lakkaillaan kynsiä C: Hihi. Palautetaan kans yläasteen kirjat jotka unohtu palauttaa.  



Ps. 50+ arvontaan on tullu tosi kivaa ja insipiroivaa kommenttia, kiitos niistä tosi paljon ! Oon kanssa ihan mielettömän ilonen siitä, että mun blogini on saanut n. 50 lukijaa lisää alle kahdessa viikossa! Kiitos teille kun jaksatte lukea mun pälätyksiäni murut ! <3



Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥