27.7.2011

Its All About The Hair

Ciao! Kaksvärinen tucca.. Huohh. Miten kauan oonkaan siitä haaveillut, en vaan oo saanut aikaseks! N. 3 vuotta sitten menin ostamaan klipsipidennyksiä vaaleeseen tukkaan, joka mulla silloin vielä oli. Olihan mulla muutama kuukausiki sitten. Enivei bongasin siellä sellaset oikeeta tuccaa olevat mustat piiiitkät pidennykset joiden latvat oli sähkön siniset. Mä rakastuin.

Sen jälkeen kuitenkin unohdin ne, mutta ei aikaakaan kun mun teki TAAS mieli kaksväristä tuccaa!
Millasta sillä kertaa? No tälläistä
----------------------------->
Jos totta puhutaan, en usko että alan kuitenkaan enää vaalentamaan tuccaani. Se on kauheeta! Pitää joka kuukausi värjäillä juurikasvua pois, ja jo pelkästään se vaalennusten määrä, ja se kun sun tuccas tippuu syliin kun harjaat sitä. Ei kiitos. Jos oisin muistanut tän tukan ennenkun värjäsin blondista (pinkkiin, siniseen...) mustaan, olisin varmaan koittanut juurikin tätä lookia. I just love it. ♥

Ajattelin itseasiassa ennen hiusten siniseks värjäämistä, että vaalentaisin tucan takaisin blondiksi, ja laittaisin jotain kivaa väriä hiusten latvoihin! Muistaakseni yks mun kaverinikin halus sellaset (Siiri?) niinku harmaina, ja laittaa latvoihin lilaa. Ne ois varmaan ollu hienot! Mä en ehtiny ajatella niinkään pitkälle, kun en tiennyt miten sellaset sitten vois toteuttaa..

Sitten en taas pitkään aikaan miettinyt hiusten liukuvärjäystä. KUNNES.. Näin että yks mun lemppari bloggaajista, 568A oli tehnyt sellaset itse, ja vieläpä hyvinkin yksinkertaisella menetelmällä. En ainakaan tuntenu itteeni tyhmäks. Ja kuten edellisessä bloggauksessani sivusin, mulle ois nyt tulossa uutta tuccaa Rapunzel Of Swedeniltä. Minkä väristä? Sen näätte sitten kun se tulee C; Eli luultavasti tällä viikolla! En ajatellut värjätä sitä miksikään, vaikka ensin ajattelin että tummanpunalila tucca, ja oranssinkeltaiset latvat.. Mitäköhän mun päässäni mahto liikkua! :D Siitä tulee mieleen ihan joku nuotio.. (Vaikka se Vermillion Red ois varmaan ollut kyllä nätti väri..) Aion kuitenkin sinnitellä ja koittaa pitää tän mun tucan tän värisenä mahd. pitkään, koska tykkään tästä tälläisenäkin tosi paljon. C:

♥ Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥