29.7.2011

Hair Update


http://www.rapunzelofsweden.fi/

Heips C: ! Pari päivää sitten postilaatikkoon kolahti paketti Rapunzel Of Swedeniltä (=tuccaa). JEE. Tein videon missä pälpätän siitä tucasta, mutta en jaksa muokkaa sitä. :c Joten heitän muutaman kuvan tänne!

Tuossa tosiaan se tucca. Se on 50cm pitkä ja numero #8 clip on hiustenpidennys. Ja noi pidennykset on nyt alennuksessa että jos harkitsette hiustenpidennyksiä, niin käykää ihmeessä katselemassa Rapunzelin sivuja! 
Ostin kanssa muutaman mustan hiusvärin, ja.. no. Värjäsin sitten pidennykset ja oman tucan :D EN VOINU ITELLENI MITÄÄN!
Mitäs tykkäätte? :-----) Itte oon ihan in love tähän !
Ja sori muuten kun oon sutannu puolet mun naamastani. D:
Ihan vaan teidän silmiänne ajatellen...

Kävin kanssa tossa kaupassa ostamassa muutamia juttuja jotka listaan tuossa alempana. :---) Multa on kyselty kanssa että miten pidän mun hiukset kunnossa kun värjäilen niitä koko ajan! Mulla ei oo koskaan ollut mitään tiettyjä tuotteita joita käytän. Nyt oon kuitenkin huomannu että mun tucca oikeesti kuolee, joten alan etsimään niitä "parhaita tuotteita" mun hiuksilleni. Ja tietysti jaan kaikki kokeilemani tuotteet ja niiden hyvät/huonot puolet teidän kanssanne! Tällä hetkellä mulla on kokeilun alla Biozell:in hoitoaine&shampoo. Niillä on paljon erilaisia shampoita ja hoitoaineita (kts. http://www.biozell.fi/) ja mä päätin tilaa syväpuhdistavan shampoon ja kosteuttavan hoitoaineen. Tuoksu on kyllä kummallinen, se ehkä ainoana miinuksena. En oo ennen edes koittanut mitään syväpuhdistavaa shampoota, ja täytyy myöntää että oli outoo kun kaikki turha kakka lähti hiuksista pois. Hoitoaine vaikutti ensin ihan tavalliselta, mutta kun tucca kuivu, hiukset oli tositositosi sileet ja pehmeet! Vaikuttaa hyviltä tähän menessä. (:

Yks ihan mun ehdottomia lemppareita on Aussie sarjan tuotteet! Ne on vaan aika kalliita, niin täytyy käyttää niitä hoitoja enempi sellasina "pari kertaa viikossa" tyylisinä. Oon kanssa alkanut käyttään silkkitippoja (joista mulla ei nyt oo tässä kuvaa.)


Shampoot&hoidot

Uusin hiuspuuteri jota testailen !

Meikinpuhdistus juttuja

Goshin luomivärit on vaan niin ihania... ♥
+ musta kajaali oli loppu
ja toi oranssi huulikiilto oli vaan 2€ !

 Ps. Ajattelin tehdä jonkun värikkään meikkitutoriaalin tolla uudella paletilla !

♥ Kartsa

2 kommenttia:

  1. hienot hiukset mut mäki kyl pelkään et tippuu kohta päästä!

    Paras hoitokeino ois ketusti hoitoainetta ja annat olla hetken ilman värjäyksiä :/ muuten tulee hamppua ja tippuu päästä. Nähnyt sen tapahtuvan monelle kaverille!

    VastaaPoista
  2. Joo mulla olikin tosi lähellä jo että menis ihan sellaseks käkkäräks tucca :/ siks jouduin leikkaan siitä 20cm ja se on vaan tohon solisluille.. joten pidennykset oli pakko hankkia :D !

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥