1.6.2011

Money And Hoes

Mourr C: Tänään on toisaalta ollu iiihana päivä, mut toisaalta ihan järkyttävän kamala. Koulu alko mulla 8, koska oli musareenit. Ei siellä sitten ollu ku 4 soittajaa ja kolme "laulajaa" eli minä, Suvi ja Kata, ja voin kertoo ettei kenenkään tehny mieli laulaa mitän Idols biisejä heti aamusta. Nää meidän musareenit kesti ehkä 20 minuuttia ja sit sanottii et juu nyt loppuu. Muut oli tulossa kouluun vasta 10 : D Oltiin vähä et juu kiva tultiin turhaan tänne kaks tuntia liian aikasin. Saatiin sit apulaisrehtorilta (?) lupa mennä dataa tietsikkaluokkaan 10 asti. Sit mentiin lv:n luokkaan ja lähettiin sielt Arolle muutamaks tunniks. Pelailtiin siel korttii med. Suvi, Ninni och Siiri. En huomannu Jassua joka istuskeli vähän kauempana. :C Meidän välit on alkanu jotenki etääntyä oudosti. En tiiä miks.. Jotenki pelkään mennä sen lähelle ku pelkään että se on vihanen tai suuttuu jostain. Pitää jutella sen kanssa ennenku koulut loppuu koska tää asia painaa mun mieltä ihan kamalasti. Sillä oli tosi nätit ripsienpidennykset btw. ♥

Sit kun koulu loppu siinä 12 aikoihin, menin käymään Sunnen kanssa vielä koululla kun se palautti loksunsa avaimen ja mä menin käymään sit postissa. Lähinnä kävin kysymään selvennystä tähän että miten tää systeemi toimii kun lähetän paketis mun vaatteita jollekkin ja miten ne maksut hoituu ja sillai. Elikkä en nyt muista ihan tarkalleen tätä juttua, mutta se postimaksu sillä ennakolla (eli vastaanottaja maksaa postimaksut ja siellä paikan päällä sen paidan tms ja rahat menee sit mun tilille) on 11 €. Mut voin myös lähettää sen halvemmalla (en muista paljonko se oli tarkalleen, mut lähempänä 5 €) jos vastaanottaja maksaa eka mun tilille ne ja lähetän vast sitten. C: Toivottavasti tajusitte tän mun selityksen ! : D Alempana tässä postauksessa on viel muutama muu vaate joita kuvailin tänään päivemmällä.

AARGHT. Siitä tutosta ! :'D Voi luoja. Oon tehny sen nyt 2 kertaa mutta joko valaistus kusahtaa kesken videon tai laatu kusee tai akku loppuu... Eli en ole lataamassa sitä tänne tänään. :C Ehkä vaan luovutan ja teen sen sellasena kuvasarjana ! Esim. lauantaina. Kun mulla ei toki ole huomenna koulua.. mutta en millään jaksais laittautua ku kuiteski hengaan vaa ulkona koirien kans tai katon telkkua. : D Hehe.

Ps. Musta tuntuu etten koskaan saa kerättyy sitä sataa euroooo dfhjfodsjoisjsjakl vittu =( Tartten sen yhy.

Mut nyt näit vaatteita viel vähän ! C: Jos kiinnostutte niin heittäkää vaikka kommenttia galtsun puolella klik tai kuvakkeessa klik C: rohkeesti vaan bejbet !

kokoa L, 7 €                                   kokoa M, 12 €


kokoa L, 10 €

kokoa L, 13 €

kokoa L, 20 €



kokoa S, 5 €                                      kokoa M, 10 €

kokoa L, 12 €                                   kokoa M, 10 €

♥ Kartsa

... Meidän pihassa on ~800 kg sonni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥