27.10.2016

Hairdressing & Make-up, Kauneustube Goes Turku + I Love Me

Moikka kaikki!

Miten teidän syysloma meni? Mulla se meni sairastaessa! Sain ensimmäistä kertaa ikinä kaksi tautia (minulle uutta tautia siis), ja vielä päällekäin: oksutaudin ja angiinan! Voin sanoa että oli melkoinen yhdistelmä. Antibiootit (myös elämäni ensimmäiset) kuitenkin auttoivat mut jaloilleni suht nopeasti ja pääsin onneksi osallistumaan Kauneustuben Turku -miittiin ja I Love Me -messuille! Mulla on molemmista tulossa tuote-esittelyä, sillä Kauneustubemiitistä tuli jälleen kerran ihan hullut määrät ihania uutuustuotteita! (Suuri kiitos sponsoreille.) Myös messuilta ostin kaikkea ihanaa ja sain Biozellilta muhkean tuotekassin yllärinä! Mulla on myös miljoona videota latautumassa ja monta postausta jotka odottavat alekoodeja joten worry not, postauksia on tulossa roppakaupalla! x


Mutta juu, kuten jo sanoinkin, kirjoittelen Kauneustuben miitistä sekä messuista vielä erilliset tuote-esittely postaukset. Pakko kuitenkin vähän hehkuttaa messuista koska ne ovat tuoreemmassa muistissa ja meidän KT miitistä löytyy jo videota Kauneustuben YouTube kanavalta! Lähdettiin siis I Love Me -messuille mun parhaan ystäväni Nisan kanssa tapamme mukaan myöhässä sunnuntaina. (Sunnuntaina siksi että se oli ainoa päivä kun aikataulut menivät yksiin.) Tästäkin olen kuvannut videota ja toivon että heti kun mulla on aikaa pääsisin editoimaan sitä sekoilu materiaalia meistä teillekin nähtäväksi. :-D Oli tosi kivaa tehdä tällainen pieni roadtrip ja käydä messuilemassa. Mä ja Nisa vaan ollaan molemmat sellaisia että ahdistutaan suuressa tungoksessa ja tuntuu että ei edetä mihinkään, joten päädyttiin pyörimään messualueella alle kaksi tuntia. Näin jälkeenpäin harmittaa ettei ehditty käydä kunnolla hius -ja ruokapuolella, mutta ensivuonna sitten?

Messuilla pyörimisen jälkeen päädyttiin kiinalaiseen (buffettiin) jossa molemmat syötiin päivän esimmäiset ruokamme. :-D Kellohan oli siis 4 iltapäivällä. Ruuasta oli maha kipeänä kolme päivää, mitä lie siinäkin oli.. :-D Hyvältä maistui enivei! Ruokakoomailun jälkeen me päätettiin suunata LUSH Cosmeticsille. Mä en siis ikinä ole käynyt LUSH liikkeessä!!! Olen tilannut tuotteita, saanut niitä pr:nä ja joululahjoina, mutta ikinä en ole liikettä livenä nähnyt. Nisa talutti mut korvasta liikkeeseen ja AI HERRA ISÄ mä en olisi ikinä halunnut lähteä sieltä. Ja en voi oikeasti korostaa tarpeeksi sitä asiakaspalvelua! En ole saanut samanlaista "kädestä pitäen" palvelua ikinä. Okei valehtelin, sain hyvää palvelua kun ostin rintaliivit MUTTA POINTTI siis että palvelu oli loistavaa. Myyjän nimi oli Iiris! Tästäkin tulossa videopätkää ja ostosten esittelyä heti kun on aikaa muokata ne! (Viikonloppuna?)

Koulu uuvuttaa, mutta nautin siitä. Koulusta siis, oppimisesta. Meillä alkoi nyt partakurssi ja meikkikurssi, ja parrasta meillä on osalla (minulla myös) ollut jo asiakaskin. On ihan hirmu jännää ajaa toisen kasvoja veitsellä. :-D Toistaiseksi olen päässyt suuremmitta naarmuitta ja oon ollut ihan tyytyväinen. Kukaan ei ole seppä syntyessään ja mulla nyt ei ole kokemusta parran ajosta, daa, niin siihen nähden kehuisin suoritustani. Pientä tihkutusta on ollut, viiltoa en ole vielä tehnyt kellekään. Toivottavasti sama jatkuu ja opin hyväksi parran ajajaksi! Ollaan harjoiteltu myös kasvojen puhdistuksia, hierontoja ja naamioita. Ei olla mitenkään syvällisesti perehdytty niihin koska me ollaan kuiten parturi-kampaajia mutta on ollut kiva saada kertausta ja selkeät ohjeet siihen miten eri ihotyyppien kanssa toimitaan. Vaikka mäkin olen meikannut useita vuosia, niin ei mulla ole käryäkään siitä miten eri ihotyyppejä ja vaikka vanhentuvaa ihoa hoidetaan/meikataan joten aijon imeä kaiken tiedon tästä kurssista kyllä ihan kympillä. Seuraavaksi aletaan ihan konkreettisesti jo meikkailemaan ja tuun todennäköisesti postaamaan ennen/jälkeen kuvia ainain instagramiin, jos en ihan tännekin. :-) On kiva kanssa oppia oikeaoppinen tuotteiden ja välineiden puhdistus (vaikka onhan se nyt aika yksinkertaista) ja nyt kun on erilliset siveltimet, saippuat ja spaattelit, paletit ym niin voin alkaa oikeasti harjoittelemaan meikkamista muille kuin itselleni ja perheenjäsenille!

Meikkamisesta puheenollen, oon innostunut kokeilemaan uusia meikkilookeja ja mm. glitterlinerit ovat tehneet paluun mun kasvoilleni. :-D Oon kuvannut teille chitchat tutoriaalin ruusukultaisesta cut crease glitterlookista ja se on editoitukin, joten ei pitäisi ihan hirveän kauaa mennä että saan sen YouTubeen katsottavaksi. :-) Parantamisen varaa on, kun katselen mun meikkikuviani, mutta osasyy siihen miksi en oo ollut 10000% tyytyväinen on se että mun kaikki eyelinerini ovat ihan kuivuneita koska oon varmaan vuoden mennyt lähestulkoon ilman minkäänlaisia rajauksia. Oonkin nyt urakalla ostellut uusia eyelinereita koska musta tuntuu että tänätalvena rajaukset tulevat olemaan se juttu mun silmissäni. Niin juu ja onhan se muotiakin. :-D 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥