7.6.2015

#Kauneustube Goes Tampere & Crazy Goodiebag

Heyyy,


Eilen 6.6 tavattiin #kauneustube tyttöjen kanssa Tampereella! Paikalle eivät päässeet ihan kaikki, mutta saatiin silti mukavan kokoinen porukka kasaan. Tämä oli mulle eka kerta kun näin tyttöjä livenä, joten jännitti ihan sikana! Onneksi tunnelma oli rento ja kaikki tosi mukavia! Tavattiin MACillä ja siirryttiin siitä New Yorkiin syömään ja jutustelemaan. Saatiin kanssa ihan hullun kokoiset goodiebagit, jota en osannut odottaa! Laitettiin myös meidän salainen projektimme vireille... ;-) Sitä odotellessa! 

Tää on ainut kuva mun meikistäni eiliseltä ja tää on otettu siis tapahtuman jälkeen illalla just ennenku menin peseen meikkejäni pois, NIITÄ KORJAILEMATTA. :-D Anteeksi kämäisestä kuvasta!

Otin kanasalaatin latinomajoneesilla, ja tää on kyllä paras salaatti jota oon ikinä syönyt! Tytöt tilaili drinksuja ruoan jälkeen ja kahviteltiinkin, mutta siitä mulla ei oo kuvia. :-) (Mä otin vaan mun vakkari vanilja- jäälaten, en mitään drinksuja vaikka omena martini houkuttikin!)

 GOODIEBAG!

















Nää kajalit todellakin on sitten vedenkestäviä! Kuva otettu suihkun jälkeen. :-D

Kiitos ihanasta miitistä ja goodiebagistä tytöt!


2 kommenttia:

  1. Mikä toi huulipuna sulla on tossa kuvassa huulissa!? :)

    VastaaPoista
  2. Voisiko daniel ja gabby tulla johonkin videoon? Ja voitko tehdä asuntoesittelyn? :)

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥