8.3.2015

My Skincare Products & Favorites At The Moment

Hello barbz,

Multa on jo useampi seuraaja toivonut juttua ihonhoidosta! Joten, päätin tänään esitellä mun tän hetken käytetyimmät lemppari tuotteet. Esitten siis KAIKKI tuotteet kasvojenpesuaineesta deodoranttiin! :-) Mitään super teknisiä ja ihmeellisiä vinkkejä en kuitenkaan osaa kertoa: olen kuluttaja teidän joukossanne enkä tiedä paljoakaan mistään tuotteiden inci-listoista ynnä muusta sellaisesta. Toivottavasti kuitenkin pidätte postauksesta ja saatte vinkkejä & innostutte kokeilemaan mun lemppareitani! x


So many of my Finnish followers have asked to see what I use to take care of my skin, so I finally decided to do a blogpost about it! I really don't use anything special at all. Am also feeling very lazy, so if y'all are interested to see what I use, just check the pictures. Y'all know how to read labels. :-D ♥

KASVOT: Clinique rinse-off foaming cleanser mousse. Pesen tällä meikit, ja kasvoni muutenkin päivittäin. Meen oikeestaan aikalailla tarjousten perässä, enkä oo koskaan oikein osannut - tai vaivautunut - ottamaan selvää näistä putsareista. Tämä oli alessa "kaksi yhden hinnalla" joten nappasin siksi. Aiempi lemppari oli Diorin semmoinen keltainen öljyputsari tsydeemi. Ja se Cliniquen toinen putsari. Garnierin Micellar puhdistusveden vasta ostin, kun oon kuullut paljon hyvää. Vielä en ole ihan vakuuttunut. :-D Kasvorasvat mulla vaihtuu myös aika usein, mutta oon nyt puoli vuotta käyttänyt näitä Garnierin purnukoita.


SUIHKUGEELIT: Oon rakastunut philosophyn tuotteisiin. Tai, no ainakin näihin suihkugeeleihin. En oikein osaa sanoa muuta kun että rakastan ton kookoksen ja vaniljan tuoksua ihan hulluna! Mun kaksi lempi tuoksua muutenkin! Sain äitiltä kanssa Jouluna kasan ihonhoitotuotteita, joista mulla on nyt käytössä mm. tuo Dermosilin kuorinta, Lushin suihkusaippua (honey i washed the kids) ja Prince sheivausvoide (joka muuten oikeasti jättää ihon pehmeäksi!)

VARTALOVOITEET: Ostin Bodyshopista mun iänikuisen lemppari rasvan. Mangon. Käytin sitä loppuraskaudesta ihan HULLUNA, ja nyt aina kun laitan sitä mulle tulee kesä ja iso vauvamaha mieleen. ♥ Tää rasva on ollut mun lemppari varmaan kymmenen vuotta. Sain äitiltä Jouluna myös tuon Bottega Verge tsydeemin, ja se tuoksuu ihanalta! Lushin Dream Creamilla on vähän erikoisempi tuoksu, mutta siihen jotenkin "tottuu" ja oppii tykkäämään ja jää koukkuun. :-D Semmonen hippituoksu. 


MUUT: Kookosöljy on pop. Käytän iholla ja hiuksissa.. Aina kun laitan tätä mun tulee kauhea himo kookoskekseihin, koska tuoksun ihan niiltä silloin. XD Talkkia en käytä kauhean usein, mutta mulle tulee jostain syystä äiti mieleen sen tuoksusta vaikkei se talkilta tuoksukaan. Dödö vaihtuu joka kerta, koska mulle on ihan sama mikä se on. Huulirasvoja hamstraan aina hullunlailla, ja sitten hukkaan kaikki. Ihme kyllä tällä hetkellä mulla on jopa neljä tallessa. Sitten lopuksi vielä tuo Aqualan L. Ehkä paras perus kosteusvoide ikinä. Kasvoille ja vartalolle. Toimii!



Onko teillä jotain samoja lemppareita/tuotteita käytössä tällä hetkellä? Osaisitteko suositella mua kokeilemaan jotain uutta? Entä mitkä on TEIDÄN lemppareitanne juuri nyt?


4 kommenttia:

  1. voisitko tehdä videolla postauksen sun meikkikokoelmasta? :-) ois niin kiva nähdä!

    VastaaPoista
  2. Kokeilepa joskus the bath and body worksin vartalovoiteita. Oon täysin koukussa. Ainoa harmi vaan että Suomeessa ei myydä eikä nettikauppa toimita Suomeen eli e-bay on melkein ainoa tapa tilata. :)

    VastaaPoista
  3. Hei!
    Osaisitko neuvoa mistä löytäisi hyviä, ei hirveän hintavia ja aloittelijalle hyviä varjostus ja highlight juttuja kasvojen muotoja korostamaan tms, tiedät varmaan mitä meinaan! :) Ihan Tampereelta tms...
    T: Katselin Lauren Curtisin videoita ja nyt haluan kokeilla itsekkin.... Mutta en tiedä mikä olisi hyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. No SleekMakeup:illa on hyviä! Mm. Pretty.fi muistaakseni myy niitä.. ja muistaakseni hinta oli alle kympin sellaisessa varjostus-korostus-poskipuna duossa. Sitten e.l.f:illä on hyvä korostusväri. On oikeasti "vaalea kultainen poskipuna" mutta mä käytin aikanaan korostukseen ja hyvin toimi! Apteekeissa myydään ja hintaa pari euroa. :-)

      Poista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥