25.12.2014

♡ M·A·C Holiday Collection 2014 Keepsakes & Objects Of Affection ♡

Hi loves,

Ette tiedäkään kuinka oon himoinnut tämän postauksen julkaisemista aiemmin, mutta en voinut kun ostin äitille saman tuotteen kuin itselleni (lol mun oli pakko kun se on niin ihana paletti) enkä halunnut lahjan paljastuvan ennen Joulua! Ostin siskollekin MAC:iltä lahjan, mutta en mitään näitä limited edition juttuja kun hän (Salla) ei ole niin kiinnostunut näistä kosmetiikkahömpötyksistä. :]

If you guys would only know how long I have wanted to publish this post...! But the thing was that I bought my mum the same eyeshadow palette that I got myself (lol I had to it was too pretty to miss). I also got make-up from  MAC to my sister, but it wasn't limited edition stuff since she doesn't really care. :]

Eli joo tosiaan, olin pari viikkoa sitten Joululahjaostoksilla ja yllätys yllätys päädyin taas ihmettelemään meikkejä. MAC:in meikkejä. Äiti oli toivonut kyseisen merkin luomiväriä Joululahjaksi ja mun onnekseni Marjo (maanomeikkaa) oli töissä silloin! Ihmeteltiin siinä sitten että minkä luomivärin/värit valitsisin äitille (ollaan sukua, Marjo tietää mun äitin ja näin). Sitten taivas aukeni! Marjo alkoi esittelemään MAC:in Joulukokoelmaa mulle ja rakastuin siihen ihan täysin! Tuotteet eivät olleet esillä vaan laatikoissa piilossa, koska niiden ständit eivät olleet saapuneet vielä. Oon niin onnellinen että Marjo näytti mulle ne, koska en ois osannut edes kysellä näiden perään.

So yeah. Couple of weeks ago I went to buy Christmas presents and surprise surprise I ended up at the MAC counter. My mum wished to get one MAC eyeshadow as a present, and that's what I basically went to get. My relative Marjo works at MAC, and she happened to be there on the day I was shopping. Since she knows my mum, she helped me to choose colors for my mum. After awhile, Marjo asked me if I wanted to see the MAC Christmas collection that they hadn't displayed yet. - Yes, I wanted to see it. I ended up getting my mum the perfect gift: MAC's eyeshadow palette, Keepsakes: Smoky eyes. And yes. I got it for myself too lol.



♡ KEEPSAKES/SMOKY EYES 


Vasemmalta oikealle, ylärivi: FANCY DRESS (M), KID (V), HONEY LUST (L), SATIN TAUPE (F),
alarivi: FORGERY (L), DIVINE RULE (L), NOBLE SPIRITS (S), CARBON (M)



Ihana paletti, ihanat - ja pigmenttirikkaat luomivärinapit. Mulla oli entuudestaan sävy Satin Taupe (se taisi itseasiassa olla mun ihan ensimmäinen MAC luomivärini ikinä)! Rakastuin varsinkin sävyihin Honey Lust (kuten äitikin), Fancy Dress ja Carbon.

Lovely palette, great pigmented colors. I already had the color Satin Taupe (which actually was my first ever MAC eyeshadow)! I especially liked the Honey Lust- eyeshadow (my mum did too), Fancy Dress and Carbon.


♡  OBJECTS OF AFFECTION/ NUDE + RED LIP GLOSS 


Vasemmalta oikealle: PAPER LANTERN, DYNASTY AT DUSK, DEELIGHT, LOVE ALERT



Ostin kanssa tämmöisen huulikiiltosetin! Mulla on tosi vähän huulikiiltoja (ainakin mun mielestäni) ja päätinkin alkaa käyttämään kiiltoja useammin mun luonnollisissa lookeissani. Ja kuka voi vastustaa tällaista tarjousta, kun saa 35€ 4kpl MAC huulikiiltoa ja ihanan säilytysrasian...? En minä ainakaan! XD

I also got this lip gloss set! I don't own a lot of glosses (IMAO) and I really want to start using them more in my natural looks. And who can resist an offer like this: 4 MAC lip glosses for 35€...? Well, not me! XD



Hugs & Kisses
 Kinuskiufo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥