24.6.2013

-

kaikki kuvaa sitä omalla tavallaan
mä ajattelen sen oliona, pahana
se vetää mua alaspäin
mutta koska en oo enää sen kaivamassa kuopassa
se ei oo mun päällä, se ei oo mun tiellä
kun se tulee sieltä ylös, mä en mene sen mukana,
mä istun sen päälle
katson sitä silmiin 
estän sitä tulemasta
se on vaan ihan hirmu vahva
kun jään yksin ajatusteni kanssa, se tulee
se yrittää voittaa mut, se on jo tehnyt sen monta kertaa
se on vahivistunut, joka kerta
joka kerta kun se on sen tehnyt se on kasvanut
mut ei enää, en anna sen voittaa


luulin jo että se meni pois
mutta ei
se on täällä, mä tunnen sen
katson sitä kaikkea pahaa silmiin ja käsken sen mennä pois
mä en enää ole sen, se on mun
en tiedä miksi ees yritän, en tiedä miksi taistelen
kai ne onnelliset hetket, ne pienet hetket joita oon saanut tuntea
ne auttaa mua jaksamaan
niitä on hirveen vähän ja ne päättyy aina huonosti
mutta mulla on oltava joku merkitys
mä en oo tullut tänne vain kuolemaan vaikka se sanookin mulle niin


se ei ole edes olio. 
se ei oo edes ääni. 
se ei oo mitään käsinkosketeltavaa. 
se on vaan tunne. 
mutta se on vahvempi kuin minä 
ja se yrittää voittaa mut.


jonain päivänä, jonain päivänä vielä
se menee pois
sitten tulee puhdistus
oon taistellut sinne asti
se ei ole kuolema
mutta silloin loppuu kaikki suru ja kipu
kaikki alkaa alusta, saan uuden alun tässä elämässä
kaikki se paha poistuu ja oon voittanut sen


mun täytyy vaan olla vahva.
kohta mä taas hymyilen ja olen minä.
tän pienen hetken,
mun täytyy vaan pysyä vahvana.



Hugs & Kisses
 Kartsa