7.1.2013

I Think I Saw You In My Sleep, Darling

Mulla oli kyllä tosi mukava loma! In a nutshell: Loma alkoi Rapunzel Of Swedenin hiustenpidennys sponsoroinnilla (ja hiusten värjäyksellä suklaanruskeaksi!) Sen jälkeen meidän perhe suuntasi nokkansa kohti Yllästä, pientä ihanaa huvilaa & jouluruokaa nautiskelemaan. Oli kyllä tosi kiva reissu, ja tuntuu ihan kun ois käynyt ulkomailla. Sain kommentteja anoilta joiden mielestä "reissu ei ollut ihmeellinen", mutta let me tell you... :D En oo ikinä nähnyt mitään vastaavaa, ja oli mulle eka kerta napapiirillä! Kotiuduttuani tänne takaisin kävin aloittelemassa shoppailua äidin kanssa, ja sitten Nina tuli piristämään mun päiviäni yökyläilemällä! Tämän jälkeen mentiin sitten Tampereen Igor'siin nyhveröinä pelkäämään ja ottamaan lävistyksiä! Tämän jälkeen vuosi ehtikin jo vaihtua. Itse en ollut ryypiskelemässä ja sekoilemassa, koska rehellisesti mua vähän pelottaa lähtee ulos kun kaikki on ihan sekasin ja hullut on liikkeellä.. :D Vuoden ensimmäinen päivä meni tuhlatessa joululahjarahoja nettikauppoihin, joista ensimmäisen paketin sisällön olenkin jo ehtinyt esitellä teille. Kirsikkana kakun päällä mun rakas ystäväni Timo (jonka vanhemmat lukijat varmaan tunnistaa erilaisesta yhteydestä) täytti 18-vuotta!

I had a really nice Christmas holiday this year! My holiday began with Rapunzel Of Sweden sponsoring me new chocolate brown hair extensions (and me dyeing my hair that color). After that our family headed towards Ylläs for Christmas, to a small, cozy bungalow. It was a really nice trip, and it feels like I would have been abroad. It was my first time at the Arctic Circle, though I live in Finland LOL! After coming back home, I started spending my money on clothes and makeup (materialism happiness!!). Then Nina came to brighten up my days and we went to Igor's (local tattoo & piercing shop)! I got my dimples pierced, and Nina got her septum pierced! Then we all welcomed the new year 2013! I was at home, not drinking, because honestly it kinda scares me  when everyone is drunk and...well.. just drunk. Crazy people come from their holes and do bad stuff. ALSO! My dear friend Timo celebrated his 18th birthday!! 
•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•♥•.¸¸.•♥••♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•

Oon tavallaan ihan innoissani siitä että koulut jatkuu taas. En muistanut kuinka helppo lukkari mulla oikein on tässä jaksossa, mut se kyllä vaan auttaa mua palaamaan iloisin mielin kouluun. Rästikoe tosin suoritettavana pienen mokan takia (sekoitin koeviikon päivät HAHA... not funny) ja kuviksen työt palautin myöhässä.. oh well.. Nyt vaan pitää alkaa tsemppaamaan. Herra X:kin tulee sieltä ulkomailta kohta kotiin ja pääsen taas näkemään sitä... kurr... Ehkä tästä vuodesta tuleekin iha hyvä. Nyt vaan odotan mun nettitilauksiani ja ARVATKAA MITÄ XD Oon laihtunut. Okei tää oli vähän random mutta tää on tapahtunut nyt ihan vahingossa. Mutta pakko myöntää että sai mut hyvälle tuulelle. 

I'm pretty excited about (in a way) that the Christmas holiday is over and school 'continues' again. I have really easy schedule right now and it definitely helps me to get back to my everyday routine. Mr X also comes home from abroad soon and I will get to see him again... Kurr...I'm so happy. Maybe this year is going to be good for me after all! :)

Toinen paketti saapui kanssa tänään! Ostokseni LoveIt.fi:ltä! :3
My purchase from loveit.fi also came in the mail today!

IMG_4734 copy

IMG_4736 copy
Grimasin ripsiä (112, 328, 322), BH Cosmeticsin Stippling brush, Stendersin vaniljasaippua ja Trindin kynsilakka värissä Ocean Pearl!
•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•♥•.¸¸.•♥••♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•

NIIN!! MEINASIN UNOHTAA! Jeffree Star postasi facebookissa kuvan Vanity ja Killin' It lippiksistä. Arvatkaa kuka meni ja osti Vanityn? Kyllä, minä (aikaisena synttärilahjana itselleni). Love yourself right? ;3

OH!! I ALMOST FORGOT! Jeffree Star posted pictures of his clothing line and I immediately spotted the Vanity cap! ...And also bought it as an early birthday present to myself! Love yourself right? ;3



Multa voi muuten edelleen kysellä mitä mieli tekee täällä. Kysymyksiä on tullut paljon, mutta osa niistä on vähän sopimattomia, ja osa ei-niin-ajankohtaisia enää.


Hugs & Kisses
 Kartsa

22 kommenttia:

  1. NYT OLEN VIIMESTÄÄN KATKERA! Toi Vanity Forever lippis on enemmän ku täydellinen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIKEESTI MUN OLI PAKKO OSTAA SE!!!! :D Oisin niin katunu jos en ois ostanu!

      Poista
  2. Itekki kuolailin ja kuolailen edelleen tota vanity-cappia. TAHON. Ja varmasti hankinkin, kunhan taas rahaa on :D

    http://blogdonationi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mistä ostit ton lippiksen?? :) Se on nimittäin ihanaaaa <3

    VastaaPoista
  4. ooooi toi lippis! OON KADE :D Ihania ripsiä kanssa :3

    VastaaPoista
  5. Miks oot laihtunu / miten?:)

    VastaaPoista
  6. Mä oon kerran käyny lapissa ja se oli mulle kans sellanen vau-reissu! :)

    Kuolasin kanssa tota lippistä kun JS mainosti sitä <3

    Noi uudet lävistykset sopii sulle ihan älyttömän hyvin!

    <3:Sara

    VastaaPoista
  7. Ylläs ei oo napapiirillä, napapiiri on rovaniemellä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei käynyt mielessä että ajettiin ehkä sen kautta, hölmö?

      Poista
    2. se vain:D Ajatukset jossai muualla ku suomen kartassa!

      Poista
  8. paljonko painat? mist tiiät et oot laihtunu?:)))

    VastaaPoista
  9. Sun blogi on niin isnpiroiva ja ihanaa että joku uskaltaa olla omaitsensä!;3 Yks asia vaivaa hirveesti ootko värjänny sun pidennyksiä ja jos oot niin meneekö ne siitä huonoon kuntoon? vielä et mistä kannattaa ostaa pidennykset ja miten hoidat niitä? Kiitos kamalasti jos osaat auttaa ku oon ihan hukassa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 oon värjännyt ja kyllä se niitä vähän kuluttaa :) rapunzel ja dreamhair on ainaki jees

      Poista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥