3.9.2012

OOTD 3.9.2012 ♥

Moi! Kuvailin päivän asua teille ennen ku lähdin kouluun opolle. Ollaan vihdoin saatu mun opintosuunnitelma yms kuntoon (kuten myös mun pääni) ja alotan koulun huomenna normaalisti. Iiks! Wish me luck!

Hi there! I described a video for you guys just before I went to school to see my tutor! I finally obtained my study plan etc in condition (as well as my head) and I will be starting school tomorrow normally. Yikes! Wish me luck!

•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥••♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•
•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥••♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥• •♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•.¸¸.•♥•

Tykkäättekö tälläsistä "päivän asu" videoista? :) Niitä ois nyt helppo tehdä kun oon koulussa!

Kartsa

13 kommenttia:

  1. Haastoin sut:
    http://ownspecialplace.blogspot.fi/2012/09/kato-aitiilman-peilia.html

    :)) toivottavasti tykkäät.

    VastaaPoista
  2. Tiätkö, mä en tajua miks haluat laihduttaa! Sul on tosi hyvä kroppa ja oot niin kauniskin :) naisessa pitää olla muotoja ;D

    VastaaPoista
  3. @ marjo
    - okay :)

    @ ewe
    - kiitos :) ja en mä nyt mitään hurjaa määrää haluakaan laihtua, oon kyllä ihan tyytyväinen itseeni nytkin! ♥

    VastaaPoista
  4. Lisää tämmösii asuvideoit! :) Oot ihana ;>

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi sulla! Sait uuden lukijan;)

    VastaaPoista
  6. @ ella
    - okay :3 ja kiitos ♥

    @ annika
    - jeeeeee! ♥♥

    VastaaPoista
  7. Oon aika kateellinen sun hiuksista! Sopispa mullekkin mustat hiukset noin hyvin :( !

    VastaaPoista
  8. @ superhotfemale
    - ty ♥

    @ kjarni
    - aww c: älä ole kade, sulle sopii varmasti ihan yhtä hyvin! ♥

    VastaaPoista
  9. Ihanat vaatteet ! sulla on niin samanlainen maku ku mulla :o tää on oikeesti mun lempi blogi kaikista mitä mä oon nähny, sä oot just sen tyyppinen ihminen jonka juttuja on kiva lueskella ja ei tylsisty ikinä ku mä oon sellasta tyyppiä etten jaksa yleensä lueskella mitään blogeja tms. oot niin ihana jatka samaan mallii <3 ja toivottavasti siel koulussa nyt sit menee hyvin :)ps, ajattelin tehä accountin ja liittyy sun lukiaks ! <3

    VastaaPoista
  10. @ anonyymi
    - oww kiitos n_n ja kiva kuulla ♥

    VastaaPoista
  11. Sulla on niin ihana tyyli,näytät persoonalliselta ja et katoa massaan muttet myöskään vedä silleen aivan yli et "kattokaa mua oon erikoinen antakaa huomiota yy yy" :D

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥