27.2.2012

Cookie Dough

Anteeksi pienehkö päivitys tauko! <3

Oon ollut nyt kauheesti menossa ja nähnyt kavereita Tampereella, joten en oo kauheesti ehtinyt koneella istua! Kiitos kivoista kommenteista joita olette laittaneet, tuli hyvä mieli kun tulin kurkkaamaan aamulla tänne blogin puolelle. :>

Anygays Tampereella oon siis pyörinyt nyt todella monena iltana ja hengaillut mm. Jonnan, Timon ja Ninan kanssa! Keskiviikoks ois sit suunnitteilla Gyaru ilta! Vähänkö mä odotan sitä, en oo koskaan "laittanu" itteeni Gyaruks, toisinkuin Jonna ja Nina, jotka on miljoona kertaa perehtyneempiä tähän tyyliin. Onneks ne vähän helppii mua ja lupas linkkaa kuvia siitä miten mun tulis maalaa naamani! Odotan innolla. <3 Yritän ottaa kuvia, että saan jotain matskuu siitä tänne bloginkin puolelle! :>

Sit hiuspostauksen osa 2 tulossa tosiaan vasta tällä viikolla, koska en oo saanut aikaseks tehdä sitä videota vielä! :> Tänään oon vaan kotona ilman meikkiä ja teen koulujutskia että ei tartte stressata niistä sitten sunnuntai iltana, niinku mulla vähän tapana on. En tajua miks jätän aina kaiken viimetinkaan! Onneks oon jo tehnyt fysiikan työni ja yhteiskuntaopin työn! Eikä niihin mennyt kun muutama tunti! Oon ylpee itsestäni, haha.

Mutta tosiaan, kuten hehkutin muutama postaus takaperin, pretty.fi juhlii 2-v synttäreitään ja heillä on paljon alennettuja tuotteita sivuillaan! Mun oli jotenkin vaan aivan pakko tilata sieltä muutamia meikkejä, vaikka tavallaan mun ei olis edes tarvinnut... :-------D Mutta äite makso mun ostoksista 20€ ja postikulut, joten ei mulla nyt niin kauheesti menny rahaa onneks.

Elikkä muutamat megapitkät ripset, koska en tykkää luonnollisista. :D Itseruskettavaa, uus meikkivoide (joka ton itseruskettavan jälkeen on nyt aivan liian vaalea. Mut teen niin et sekotan sitä toiseen tosi tummaan meikkivoiteeseen ja mixaan niistä sen oikeen sävyn mulle! [Mun dior vetelee viimesiään ja mulla ei oo viel rahaa uuteen]), eyeliner ja wet'n'wildin aurinkopuuteri! Halusin kokeilla vähän tollasta halvempaa kun sitä suositeltiin mulle! :) Se tuoksuu tosi hyvältä, jotenkin tosi kesäiseltä. Niinku vanilijalta ja kaakaolta! Nams. :>

Sitten haluan kiittää kaikkia jotka ovat nyt viimepäivinä osallistuneet lukijakilpailuun! Jaossa on siis tosiaan 2 palkintoa, joista molemmat ovat meikkipaletteja! Voittajat 1 ja 2 saavat siis valita minkä tahansa Coastal Scentsin paletin. Nyt kun on lomaviikko, toivon että loputkin kaivelisivat meikkisiveltimet esiin ja alkaisivat luoviksi! Tiedän että osaatte ja että teillä on aivan varmasti mahtavia ideoita!

Kartsa

10 kommenttia:

  1. Tuo revlonin meikkivoide on ehkä parasta mitä tiedän. Käytin sitä joskus, mutta ei myydä enää kaupassa, joten täytyy tilata kyllä kans tuolta! :P

    VastaaPoista
  2. @ riikka elina
    ~ kuulin kanssa tosi paljon hyvää siitä nii halusin kokeilla. :) ja se toimii tosi hyvin, täytyy vaan löytää siitä tummempi sävy!

    VastaaPoista
  3. Siis ei oo tosi ! Luin sun blogis nyt ihan alusta, ja tajusin et oot saman ikäne mun kaa... ei hemmetti tiiäksä ku luulin sua jotai 19-vuotiaaks...mut enivei, oot tosi kaunis ja oon saanu kaikki parhaat meikkivinkit just sun blogistas <3

    VastaaPoista
  4. @ anonyymi
    ~ no ethän sä luullu mua ku vaa 2v vanhemmaks :>

    VastaaPoista
  5. Tee jo se syvällisempi postaus tatuoinneista! :) hetiiiii

    VastaaPoista
  6. @ anonyymi2
    ~ ja rekisteröidy sä jo lukijaks, hetii ;) <3 teen sen mahd. pian! :)

    VastaaPoista
  7. Tee jooko videopostaus miten vaihdat teippipidennyksiin uudet teipit? :) Oon yrittäny ettii siihen netistä ohjetta, mutta en oo löytäny :(

    VastaaPoista
  8. no mut hei, on toi kaks vuotta kuitenkin aika merkittevää, ku esim kattoo just noit 19-vuotiait :D mut joo kuitennin, rakastuin blogiis ihan totaalisesti !

    VastaaPoista
  9. Jihuu, sait ylipuhuttua ja uskaltauduin laittaa itteni likoon ja rupesin sutiin vähän meikkiä nassuun. :3
    Ja tossa kun halusin tehdä juur tietynlaisen 'karkkimaisen' meikin, huomasin luomivärieni surkeuden ja oisin niiin onnellinen kun saisin kunnollisen luomiväripaletin ja pääsisin aidosti leikkimään väreillä. <3 Hei mut sulle tsemppii voittajan valintaan ja muutenki kaikkee kivaa sulle! :) Puss<3

    VastaaPoista
  10. @ anonyymi3
    ~ hmm no siinä voi kestää koska en käytä enää teippejä :o mut kaikessa yksinkertaisuudessaan sä vaan revit vanhan teipin pois, putsaat sen silikoninauhan ja laitat uuden teipin! ei se oo sen vaikeempaa :)

    @ anonyymi
    ~ hah :)

    @ rike
    ~ <3

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥