1.1.2012

JANUARY 2012 - The Start Of Something New ♥

Heihei 2011, tervetuloa 2012! Vietin mun uuden vuoden vaihteen tampereella ihanassa seurassa (Jasmine, Sarah, Elena). Sarah on vaihto-oppilas meidän koulusta ja Elena on hänen ystävänsä. Molemmat siis amerikkalaisia ja aivan mielettömän ihania ihmisiä! Harmi etten saanut kuvaa meidän pienestä porukasta, olisitte tekin nähneet mun kavereitani! Söpöjä tytsyjä kaikki. (Kaikil muute ruskeet silmät ja ruskeet hiukset, paitsi minul hahaha)
Ja kuvia en siis tietenkään muistanut ottaa, viisas kun olen. Räpsin kuitenkin muutamia kuvia itsestäni yöllä kolmen aikaan, mutta yllättäen ne eivät pahemmin onnistuneet. XD Irvistelin aikani kameralle, datailin hetken ja menin nukkumaan. Tänään sitten heräsin kipeänä ja olo on ollut aivan hirveä. Oon vetänyt kourallisen lääkkeitä joten pysyn nyt muutaman tunnin hereillä ja onnistun ehkä syömäänkin jotain. :< Hieno aloitus vuodelle! :---D Kheh. 

Yleensä en ole muuten tehnyt minkäänlaisia uudenvuoden lupauksia, mutta nyt tein! Tein aika monta lupausta, mutta ne kytkeytyvät toisiinsa ja voin kiteyttää kaikki lupaukset muutamaan: yritän elää terveellisemmin. Aion kasvattaa mun hiuksiani ja toivon mukaan olla värjäämättä niitä ollenkaan (paitsi mustalla). Haluan myös saada ihoni vihdoin kuntoon, and loose a lot of weight! Päätin myös että aion olla täydellisen aidosti oma itseni, enkä yritä miellyttää ketään. (En siis aio olla ilkeä tai mitään sellaista, ei oo mun tapaista. Aion vaan lopettaa yrittämisen jos en tuu joidenkin ihmisten kanssa toimeen. En aio pitää kaveruutta yllä, jos se tuntuu väärältä. Mutta mielummin kuitenkin laiha sopu kuin lihava riita!) Uskon että tästä vuodesta tulee todella hyvä! Mulla on vaan sellainen tunne. :> Kuinka ootankaan kesää..

Vielä minä sinut saan, Jack Daniels! ;D Murrr mä niin haluan tollasen pullon...
Ja ei, en halua juoda sitä. Haluan vaan ton pullon ku se on niin nätti! :)

Mitä teitte uutenavuotena ja teittekö joitakin lupauksia? :> Tell me!

Kartsa

11 kommenttia:

  1. Ootpas sä söppänä tos kuvas (:

    VastaaPoista
  2. ihana meikki tossa kuvassa ! ja
    joo tein ... en lisää naamakirjaa
    puoleevuotee uuttakuvaa & en
    saa kiroilla 3 kuukautee ja
    en saa syödä karkkii 1 kk :D

    VastaaPoista
  3. @ mellumoi
    ~ kiitti! :> ja coool!

    VastaaPoista
  4. Muhaa, mulla on tollanen tyhjä Jack Danile's-pullo, kun viime keväänä pölläsin töistä kun se katsoi nii houkuttelevasti roskiksesta. XDDDDD

    Ja oma uus vuosi meni Varkaudessa, parhaan ystävän luona. :)

    Hyvää vuotta 2012! : )

    xxx: Ewwu.~

    VastaaPoista
  5. @ ewwu
    ~ aaw mur oon kateellinen! ;D ja nice :)) !

    VastaaPoista
  6. heeii olitko tänään hämeenkadun coffee housella kun luulin näkeväni sut?:D

    VastaaPoista
  7. ooih ihana kuva ♥ & toosi hieno meikki =) ja mää tein uuenvuojen lupaukseks sen, et oikeesti panostan koulun käyntiin :P

    & samoin sulle hyvää uuttavuotta !:D

    VastaaPoista
  8. miltä sivulta toi banneri kuva on? .D

    VastaaPoista
  9. @ anonyymi
    ~ en ollut :o

    @ hhannahei
    ~ kiitos ja samoin ♥

    @ anonyymi
    ~ öö.. oisko weheartit?

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥