17.9.2011

My Perfume Collection

Eli, kuten otsikkokin kertoo: tänään esittelen teille mun pienehkön puoleisen hajuvesi kokoelmani! C: En oikein tiedä mitä mun pitäisi näistä kertoa, joten laitan vaan kuvat ja nimet. Jos on jotain kysyttävää, heitä kommenttia! Vastaan mahd. nopeasti. ♥ Enjoy !


Max Mara

Escada ~ Absolutely Me

Naomi Cambell ~ Cat Deluxe

Magnifique

Givenchy ~ Eaudemoiselle

Escada ~ Taj Sunset

+ unohin ottaa kuvat mun 5 Estee Lauderin tuoksusta + Dolce&Gabbanan hajuvedestä ku ne oli toisessa laatikossa. :C

Ps. Olin shoppailemassa äiten kanssa (meikkejä&hulluna tekoripsiä) ja vähä ennen ku päästiin iloisena ostosten kanssa autolle, MUA PISTI AMPIAINEN!!! Hajuveden syy?

Kartsa

2 kommenttia:

  1. mikä noista on sun lemppari :) ?
    voisitko laittaa kuvat isompina ?:( ihastuin blogiis, jään lukemaa!

    www.worldismyinspiration.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hmm.. Varmaan Taj Sunset ? :) Ja seuraavaan merkintään sitten!

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥