20.9.2011

Joe Blasco Review

IIKS ! Tänään kun heräsin olin ihan satavarma että mun Joe Blascon tilaus saapuisi pian, enkä millään malttanut odottaa postin tuloa! Nyt oon jo ehtinyt kokeilla näitä kaikkia, ja nää on ollu tän päivän mun naamassa. Oon tosi tyytyväinen näihin kaikkiin! Tää postaus jää valitettavasti aika lyhyeksi, kun nytkin pitäis olla lukemassa terveystiedon kokeeseen. D: Tosin se on ihan jees. En vaa malttanut odottaa viikonloppuun asti ! ♥








kakka kuva mut tos näkyy tää poskipuna :>



Tuolla on Joe Blascon meikit -20%
+Sivustolla toimii nettikosmetologi skypen välityksellä! Käykää kurkkaamassa :3 Paljon muitakin merkkejä kuin Joe Blasco! Hajuvesiä ja kaikkea. :)

Kartsa

2 kommenttia:

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥