30.5.2011

Poison Ivy, Bitch

Mauuu ! En oo kirjotellu ny pariin päivään, johtuen siitä ettei oo oikeestaan ollut mitään kirjoitettavaa ! :C On ollut tosi tylsää. Lauantaina oli tarkotus mennä kaupunkiin, mutta oli vissiin "ukkosta ilmassa" kun mun särki päätä niin kauheesti. Ja muutenki kun sato vettä, nii aattelin, että säästän nekin rahat tän viikonlopun viettoa varten ! Sunnuntaina oikeestaan nukuin vaan ja pelasin Sims 3 0_o Oon hurahtanu siihen peliin taas pitkän tauon jälkeen. Innostus alko siitä ku katoin et pikkusisko pelas sitä ja olin sillee LOL... mut sit sillä oliki kaikkii robottei ja semmosii siinä XD Halusin sit itekkin pelaa ! Oon kuiteski pelaillu esim. tän Stick Runin 2 kertaa läpi ja kolmas kerta menossa nii ei sitäkää enää jaksa silmät ristis pelata. YOU FAILED.

Illalla sitten mun pikkusisko ja sen bf keksi et ne haluu leffaan ja et voisin mennä niiden mukaan ! Jee. Mentiin kattoon se uusin Pirates Of The Carribean ! Tykkäilin kovasti. C: Aamulla tosin vähän väsytti kun päästiin kotiin vasta 11 aikoihin? Ja ku äite oli tehny pannariiki... Ja telkust tuli Jersey Shore... :D



Anteeks btw kun en oo jaksanu laittaa kuvaa niistä mun "britti" kynsistäni jotka oli ihanat 4 real ja ku nyt en enää voi ku mulla meni niihin tänään koulussa hermot ja revin ne irti heh... Mutta hei ajattelin että kun nyt teen tässä uudet niin olisko kellään mitään ideaa siitä että millaset tekisin? Voisin tehä tutoriaalinkin? Kun sellasiakin on kyselty tuolla galtsun puolella aika paljon C: !

Hmm mitäs muuta.. Tänään tulee vissii vika kerta Täydellisii Naisii? YHYY ! Mut onneks saa nukkuu huomenna pitkään <3 Meillä ei oo huomenna koulua, mutta illalla on sit sellainen pakollinen ilta juhla yseille. Kasit on järkänny meille sellaset C:


Eipä mulla sitten kai muuta !

vaatteita
korut
♥ Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥