19.5.2011

Filth In The Beauty

Heipsun C: Mullei oo oikeestaan mitään kerrottavaa just nyt! Oon iha hirrrrrmuisen väsyny ja mun pitäis saada tehtyy mun kuvataiteen lopputyöt valmiiks! Mulla on kolme valmiina, ja tossa vieressä on kuvat kahdesta. C: Mun aihe on Audrey Kitching koska mä vaa yksinkertasesti rakastan sitä 0_o ! Tätä ylempää kuvaa oon muokannu tosiaan kuvan ottamisen jälkeen, että se ei oo ihan tuon näköinen enää, ja ton alemman hahmottelin tänää tunnilla ja värittelin nopeesti sit kotona. Oon ottanu siis mallia joistai random kuvista mitä googletin mut oon sit muunnellu noit kuvii vähäC ja tehny sillee oman version niistä. :D  Mulla on vaiheessa vielä kolme työtä...

Ärsyttävää ku noissa kuvissa toi Audrey on iha mutantin näköne XD Ihan vääristyny.. Haluisin osaa piirtää sillai tositosi hyvin mut en piirrä ku kuvataitees joten.. :D En kauheesti harjottele. En koskaan tuu saamaan 10.. (Ärsyttävää koska sama opettaja anto mu pikkusiskol 10 todistukseen...:D:D)



Aattelin pyytää porukoit osaa mulle taaaas uuet klipsi pidennykset (koska totta puhuakseni en kestä oikeesti näin lyhyitä hiuksia mitkä mulla on just nyt) Mulla on siis yhdet omat pidennykset (mustat) ja sit yks mun kaveri "lainas" mulle sellaset vaaleet pidennykset mitkä sit värjäsin. Mut se haluaa ne takas ens viikolla, joten.. :D Kattoo ny mitä teen tän tucan kans.

Mutttaaa eipäs mulla sitten muuta. :] ! Ps. http://www.youtube.com/watch?v=gFDCHdKbKBY&feature=related ♥♥♥ Pps. Facebookin Stick Run o iha vitu paras peli XD !

♥ Kartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥