26.4.2016

Luxurious Néva Beauty Hair Extensions + Discount Code

Moikka!

Te kaikki jotka seurailette mua facebookin puolella tai instagramissa näittekin jo vilauksen mun uudesta tukastani! Olin oikeasti super iloinen ja hämmentynyt siitä miten vastaanotitte mun uuden lookini! ♥ Tuntui että mun instagram suorastaan räjähti ja kysymyksiä siitä miten sain hiukseni niin tiukoille kiharoille suorastaan sateli! Mulla ei ole mitään suurta salaisuutta näihin kiharoihin, käytin vain tosi kapeaa kiharrusrautaa ja otin pieniä osioita. Haluatteko tutoriaalia? Niin juu, ja sanottakoon vielä että hiusten kiharrukseen meni tunti, eli ei ole mikään nopein hiustyyli. :-D Blondi tukka tosiaan siis lähti talven lumien mukana ja kevään myötä tukka on vain tummentunut ja tummentunut. Mulla on myös uudet clipsi pidennykset, joille omistan (uuden värini ohessa) tämän päivän postauksen! Postauksen lopussa vielä alekoodi!

Pidennykset siis saapuivat mulle viime perjantaina uudelta yhteistyökumppaniltani Néva Beautyltä! (Värjäsin hiukseni samana päivänä innostuksesta soikeana.) Néva Beauty on sivujensa englanninkielestä huolimatta suomalainen, Helsinkiläinen yritys. Néva myy perinteisiä clipsi pidennyksiä, sekä teippi ja weft-pidennyksiä. Mä valitsin clipsit, värinä 1b mustanruskea. Pituutta pidennyksillä on 50cm. 





Pidennykset saapuvat valkoisessa, vahvassa pahvilaatikossa (kuulostaa kauhealta sanoa että pahvilaatikossa mutta en keksi muuta nimeä) jossa lukee Néva Beauty. Laatikko oli vielä erillisessä postituskuoressa. Tykkään siitä, että pidennykset tulevat säilytyslaatikossa, eivätkä sellaisessa muovitaskussa, koska silloin on heti hyvä paikka jossa säilyttää pidennyksiä käytön jälkeen. 

Itse pidennyshius on aitoa remy-hiusta, ja pidennysten paino on yhteensä 140g. Osiot on jaettu 8-osaan: Yksi 21cm leveä osio neljällä clipsillä, yksi 18cm leveä osio kolmella clipsillä, Kaksi 15-cm leveää osiota joissa 3 klipsiä kummassakin, Kaksi 10cm leveää osiota joissa 3 clipsiä kummassakin, ja Kaksi 5cm leveää yhden clipsin osiota.

Koska olen kokeillut useita erimerkkisiä hiustenpidennyksiä, olen huomannut että laadun saa nopeiten selville muotoilemalla ja/tai pesemällä pidennykset, joten tein molemmat! Henkilökohtaisesti en pidä siitä millaisena pidennykset saapuvat (super sileät, suorat, kiiltävät) ja siksi usein huuhtelen hiukset haalealla vedellä hoitoaineen kanssa läpi ennen kunnon käyttöä. Pidennykset ovat silloin "luonnollisemmassa tilassa", ja niissä on enemmän voluumia ja ne blendaantuvat hiuksiin paremmin. Niistä lähtee se sellainen "tehdaskiilto" ja tilalle tulee luonnollinen kiilto. Tiedäätekö mitä tarkoitan? Näiden pidennysten kanssa olin niin kärsimätön, että kiharsin ne heti ja pesin ne vasta sitten. Hius kihartui yllätävän hyvin vaikken ollutkaan sitä pessyt! Pesun jälkeen hiuksissa ei näkynyt vahinkoa muotoilusta tai pesusta, joten suuri plussa siitä! On aina helpottavaa tietää että pidennykset voi pestä tarpeen tullessa ilman pelkoa siitä, että ne lahoavat altaaseen. ;-) Ehdin jo kokeilla "Kardashian kiharoitakin" näihin pidennyksiin, ja en voi muuta sanoa kuin että vau. En ehtinyt siitä vielä ottamaan kuvia, mutta uskallan ehkä luvata että seuraavissa kuvissa jotka julkaisen mulla olisi se hiustyyli? Vappulookia en ole muuten vielä päättänyt, olisiko teillä ehdotuksia? 

Heitän tähän loppuun vielä kunnon kuvaspämmin sunnuntain meikistä ja hiuspidennyksistä in action! (Hovikuvaajani aka sisko oli kylässä) Pidennykset näyttävät lyhyemmiltä kuin ovat noiden kiharoiden vuoksi, laitan tänne ja instagramiin tosiaan piakoin kuvia hiuksista kevyemmillä laineilla/suorana myös niin näette niiden pituuden paremmin. :-)









Néva Beauty haluaa tarjota mun seuraajilleni -10% alennuskoodin sivuillensa! Koodi on "KINUSKIUFO" ja se on voimassa kesäkuun loppuun saakka 200 ensimmäiselle asiakkaalle.
Kirsikkana kakun päälle ollaan mietitty teille myös giveawaytakin, miltäs se kuulostaisi? ♥

Kiitos Néva Beauty!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥