17.5.2014

My Favorite Falsies And Lash Glues

Irtoripset on mulle se kirsikka kakun päällä - olivat ne sitten luonnolliset räpsyttimet tai sateenkaaren väreissä vilkkuvat killuttimet. Mun mielestäni ripset saavat simppelinkin meikin näyttämään tosi makealta, ja suurimman osan ajasta mä henk.koht ainakin näyttäisin ihan hullulta ilman mun ripsiäni. 

For me, false lashes really are the cherry on top - no matter if they're natural, full or something in between. I feel like they make even the most simple make-up to look amazing and totally different. And personally, I would often look like a crazy person without them.


Oon tottunut suurimmaksi osaksi ostamaan ripseni netistä. Esim. Thebos.fi myy luonnollisia räpsyttimiä ja ripsiliimoja, joita löytyy tästäkin postauksesta. Suosittelen luonnollisia ripsiä "aloittelijoille" ja luonnollisemmin meikkaaville ihmisille. 

I usually buy my falsies from the net. For example Thebos.fi sells nice natural lashes and lash glues, that I'll be showing in this post too. I would recommend natural lashes for people that are still learning how to wear & use them, and for people who like more natural make-up.

Itse oon nyt viimesen 6 vuoden testailujen jälkeen kokenut omaksi jutukseni nämä erikoisemmat ripset. Mitä näyttävämmät, pidemmät, tuuheammat ja/tai hauskemman malliset, sitä paremmat! Värilliset ripset tosin ei oo mun juttu yleensäottaen, mutta en sano etten niitä ikinä käyttäisi/silmiini liimaisi! Varmasti, jos oikeat osuvat kohdalle ja tilaisuus on sopiva. :-3

Personally I have used  false lashes for over 6 years now, and I feel like the more extreme lashes are my thing. The longer, thicker and overall fabulous the falsies are, the more likely I will wear them! Colorful lashes tho, aren't really my thing, but I'm never gonna say never for them either! Maybe one day, if I find the perfect pair and the occasion that fits 'em. :-3

Mutta pitemmittä puheitta, tästä alta löytyvät mun tämän hetken lemppari räpsyttimet & niiden liimat!

But without any further explanations, let me present to you guys my ATM falsie + lash glue favs!


Natural & Easy, On-The-Go Favs

Grimas 103




Thick & Long And Dolly- like Favs 

Grimas 326

Grimas 102

Grimas 119

Grimas 250

Grimas (alaripset) 109

Grimas 112 & 108
Seppälä

Cybershop C7
H&M pinkki pakkaus

GRIMASIN RIPSET: *www.make-it.fi*
REVLONIN RIPSET: *www.thebos.fi*
SEPPÄLÄN RIPSET: Seppälä
CYBERSHOPIN RIPSET: *www.cybershop.fi*
H&M RIPSET: H&M

Sitten näihin ripsiliimoihin! Mun ehdoton lemppari viimeset pari-kolme vuotta on ollut DUOn kirkas ripsiliima - se toimii mun mielestäni parhaiten. Miinuksena tietty se että se on aika kallista. (On tosin riittävä, kestää mulla jopa vuoden riippuen kuinka paljon teen glittermeikkejä!) 

OK! Lets move on to the lash glues! My absolute favorite for the past couple of yeas has been the clear DUO lash glue - I personally think it works the best. The only minus is that it can be quite expensive. (It does last up to a year in my use tho, depending how much I play with glitter!)

Halvempi versio DUOn liimasta löytyy Thebos:ilta. Itselläni on sieltä kirkas ja musta liima - oispa näitä ollut sillon tarjolla kun mä alotin ripsillä leikkimisen! Seppälän ripsiliimalla sitä jouduin harjotteleen ja hermothan siinä silloin meni. :'D

Y'all can find a cheaper version of the DUO lash glue from this site called Thebos. I have a clear and a black one. I only wish these would have been available when I first started using lashes! I had to practice with really bad and cheap glues dat only made me frustrated! :'D





DUON LIIMA: MAC pisteet, punanaamio
EYEN LIIMAT: *www.thebos.fi*


Mutta tässäpä tämä kaikessa lyhykäisyydessään! :---) Mun lemppari ripseni/uusimmat hankintani sekä parhaat ripsiliimat! Jatkokysymyksiä voi esittää kommenttiboksiin jos en vastannut kysymyksiinne tarpeeksi tarkasti tässä postauksessa. 

Annnd that's it!  These are my newest favorite lashes and glues! If y'all still have questions about these lashes, feel free to ask in the comments box below! :---)


Hugs & Kisses
 Kartsa

2 kommenttia:

  1. Noi Grimasin 326... Rakastuin *___* <3

    VastaaPoista
  2. Mun kohalla taas tuo eye liima ei oo passannu yhtää, ripsie laitosta semmone puoltuntii kirvelee ja liima kuivuu läpinäkyväksi ihan tolkuttoman hitaasti. :/ Ja vedenkestävää pitäs olla mut ripset irtoo ku silmät vuotaa? Duo sen sijaan on kyl yks parhaista!

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥