29.5.2012

#6001 European Hair Extensions Clip On Set (For White Hair!!)

Moikka! Tiedän, että varmasti moni teistäkin omistaa, tai haluaa omistaa platinablondia vaaleammat tai aivan valkoiset hiukset. Niin minäkin! Ja oon jo lähes valkoisessa. Ongelmana on mun lyhyt tukkani, joka on luonnollisestikin lyhentynyt entisestään useiden vaalennuksien myötä. Mun mielestäni naisilla kuuluu olla pitkät hiukset, joten mistä ihmeestä on mahdollista löytää pidennykset, jotka mätsää niin vaaleisiin hiuksiin? No, nyt vihdoin tiedän, ja kerron sen teillekin! :)

Vertailun vuoksi: aiemmin olin siis väriä #60, mutta hopeashampoon ja schwarzkopfin uuden hiusvärin avulla mun hiukset kuitenkin vaaleni lisää -> sävy #6001. (Tai oikeastaan ne ei vaalentuneet, se keltaisuus vain hävisi!). Herätys tapahtui kun kävin sokoksella ennen äitien päivää ja kemikaaliosastolla vilkaisin peiliin.....Ne mun (VANHAT) pidennykset näytti aivan keltaisilta siinä valaistuksessa. Ulkona ne oli ihan ok, mutta tajusin että niille on pakko tehdä jotain. Tän jälkeen ajattelin, että ei kai auta muu kuin alkaa sävyttämään pidennyksiäkin kun ne eivät vaan mätsänneet. Ja.. No, voin kertoa että se ei päättynyt kauheen hyvin. :---D Ensiks koitin ihan tavallista hopeashampoota niihin. Lopputulos? Platinablondi vaaleanpunaisilla ja violeteilla raidoilla. En ihan oikeesti tiennyt sen jälkeen että mitä mun pitäis tehdä. Pesin ne hiustenpidennyksille tarkotetulla shampoolla&hoitoaineella ja niiden multicolor ulkoasu muuttu vähän normaalimmaks. Loput pidennykset sävytin sen schwarzkopfin hiusvärin mukana tulevilla sävytteillä - lopputulos oli onneks ihan fine, eikä loppuihin tullut mitään väriraitoja. Mitä tästä opin? Älä kajoa vaaleisiin hiustenpidennyksiin millään sävytteillä jos et tiedä mitä teet.


Viimeviikolla sitten uppouduin taas surffailemaan kaikilla ihanilla meikki&hius sivustoilla. Varsinkin hiustenpidennys sivustoilla kävin katselemassa värivalikoimia. Näin tein myös Rapunzel Of Swedenin sivuilla, ja voin kertoa että mun sydän lähes pysähtyi kun tajusin että siellä myydään sävyä #6001! Oikeesti, olin ihan djieowjdkelwjklq. Luulin ettei missään myydä niin vaaleita pidennyksiä!


Nämä mun pidennykset ovat siis Eurooppalaiset Clip On hiustenpidennykset värissä #6001, 50cm. Setissä tulee 7 osiota, ja hiusta on yhteensä 110g. Koska nää on aitoa hiusta, niitä voi suoristaa ja kihartaa ihan niinkuin omaakin tukkaa. Oon tehnyt kaks videota jossa kiinnitän hiustenpidennykset, ja Rapunzelilla on myös todella hyviä ohjevideoita! Kannattaa tsekata ne jos ei ole aivan varma miten pidennykset tulisi kiinnittää. :>

Mulla on itseasiassa mahtava suunnitelma näille pidennyksille! Vihdoinkin mun hiusongelmani on ratkaistu. Pysyn valkosessa tukassa, pienellä twistillä tosin! Ette varmasti arvaa mitä aion tehdä! En oo vielä nähnyt kenelläkään sellaista väriä, sellaisessa kohdassa haha. :3 Kiitokset Ninalle ja yölliselle puhelulle jossa sit hoksattiin tämä idea!

Kartsa

6 kommenttia:

  1. Siis millä värillä oot värjännyt hiukses? Silläkö uudella Swartzkopfin Silver Blondella (L101)? Itsellä kans vaalennusprojekti meneillään. Tosin nyt pakko pitää paussia ettei hiukset katkea.

    VastaaPoista
  2. Voi yhyyyy, ei löytynyt teippipidennyksistä tota sävyä :(

    VastaaPoista
  3. Eiihh! Tekis niin mieli vetää taas blondiks ku on kerta tota ihan valkostakin pidennystä tarjolla 8( Mut en taida, että pysyy ees nää karvat päässä mitkä ei viime operaatiossa tippunu pois :D

    VastaaPoista
  4. kun sulla oli noi #60 sävyset pidennykset niin millä hiusvärillä sait oman hiuksen saman sävyseksi ? :)

    VastaaPoista
  5. inhottaa ku venannu kohta kuukauden että vastaisit mutta näköjään et halua....

    VastaaPoista

Comment! Ask! Tell me what's on your mind!
I love to read comments & I will usually respond to them ♥